ام دی اف سفید

ام دی اف سفید یک رو

ام دی اف یک رو

ام دی اف سفید یک رو یا یکرو به عنوان یکی از ورق های پرفروش برای تولید کنندگان کابینت ممبران و یا همان وکیوم است. قیمت ام دی اف سفید یکرو اعلام شد.

ام دی اف سفید دارای انواع مختلفی است که یکی از پرکاربردترین آنها، ام دی اف سفید یک رو است. ام دی اف یک رو ورقه ای متشکل از مواد که پایه و اساس چوب را دارند ساخته شده است. برای ساخت ام دی اف سفید یک رو، ابتدا الیاف چوب را تهیه می کنند سپس این الیاف را با استفاده از چسب به هم می چسبانند. چسبی که در ساخت ام دی اف استفاده می شود به عنوان رزین شناخته می شود.

جهت ساخت انواع ورق سفید از چوب نرم و منعطف استفاده می شود و به ندرت از چوب خشک و غیر منعطف جهت ساخت ام دی اف استفاده می گردد. معمولاً ام دی اف سفید را به گونه ای تولید می کنند که در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. به همین دلیل برای  اینکه در برابر رطوبت مقاومت داشته باشد از فرمایید استفاده می شود. با این حال ممکن است با توجه به این چوب مصرفی در ساخت ام دی اف سفید یک رو چه اندازه منعطف است و چه درجه خشکی دارد، جهت انعطاف پذیری از مواد دیگری نیز استفاده شود.

همچنین لازم است بدانیم در ترکیبات موادی که ام دی اف سفید یک رو تشکیل می دهند از انواع چوب نرم و منعطف و مواد نگه دارنده استفاده می شود. معمولا یک طرف ام دی اف سفید یک رو دارای رنگ ساده سفید مات یا سفید برفی است و طرف دیگر همان ام دی اف خام است، از این رو این نوع ام دی اف را یک رو می گویند.

کاربرد ام دی اف سفید تک رو

با توجه به مطالب بالا، ام دی اف سفید تک رو از چوب نرم و منعطف تولید می شود به همین دلیل طرفداران ام دی اف سفید تک رو بسیار زیاد است. کاربرد ام دی اف سفید تک رو به دلیل حنس و نوع آن، بیشتر در تولید انواع کابینت ها، کمدها و … است. طور مثال داشتن کابینت طرح رومی مخصوصا اگر با چوب ساخته شود، هزینه بالایی می برد، با تولید ام دی اف سفید تک رو این امکان برای همه فراهم شده که در عین داشتن کابینت های آشپزخانه با کیفیت، هزینه کمتری نیز پرداخت کنند. چون قیمت تمام شده ام دی اف سفید تک رو بسیار مقرون به صرفه تر از چوب است.

همچنین ام دی اف سفید تک رو به دلیل تشکیل از مواد مختلف از جمله رزین و فرمالید کاربرد متفاوتی دارد و از مقاومت و استحکام بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد. ام دی اف سفید تک رو به دلیل روکش با کیفیت، به راحتی کدر یا خراش نمی شود. البته بیشترین کاربرد ام دی اف سفید تک رو در ساخت کابینت طرح رومی، مصنوعات چوبی به خصوص وکیوم یا به عبارتی ممبران است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن