ام دی اف سفید آرتا

ادرس کارخانه ام دی اف سفید ارتا

کارخانه ام دی اف سفید

ادرس کارخانه ام دی اف سفید ارتا بر روی سایت مشخص است. این شرکت در شهرک صنعتی اختصاصی واقع در شهرستان نمین از استان اردبیل قرار دارد.

کارخانه ام دی اف سفید ارتا جزو ام دی اف های ایرانی موجود در بازار ایران می باشد که تولیدات آن جزو محصولات کارخانه ارتاپان است. این کارخانه در سال ۱۳۸۸ تاسیس گردید و ادرس کارخانه اصلی آن در استان اردبیل می باشد، البته شعب و نمایندگی فروش نیز در استان های دیگر از جمله تهران دارد. اما بزرگترین تولید کننده و اصلی ترین ادرس و شعبه آن در استان اردبیل می باشد. لازم به ذکر است که این کارخانه به دلیل عرضه محصولات با قیمت مناسب توجه کشورهای همجوار اعم از عراق و افغانستان را جلب نموده و بیشتر محصولات به این کشور صادر می شود. شرکت تولیدی ام دی اف سفید ارتا با سرمایه گذاری اولیه ۲۸۰ میلیون یورو و ۵۶۰ میلیارد ریال با ظرفیت سالانه ۲۰۰ هزار متر مکعب ورق خام ام دی اف و اچ دی اف احداث شده است.

خط تولید کارخانه آرتا

روش تولید این کارخانه کاملا مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن است و با بهره گیری از مهندسان و مخصصان توانسته است با تولید محصولاتی با کیفیت خوب در زمره بهترین صنعت سلولزی کشور قرار گیرد. همچنین مسئولان و مدیرعاملان این کارخانه در فکر گسترش ادرس شعب خود در استان های باقی مانده هستند تا دسترسی برای تمامی مردم کشور عزیزمان ایران امکان پذیر و آسان گردد. دکتر اسحاق جهانگیری در سال ۱۳۹۰ در جریان سفر به استان اردبیل با حضور در شهرستان نمین، این کارخانه را که در شهرک صنعتی ارتا پلاست واقع شده است افتتاح و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

خرید ام دی اف ارتا

همانطور که در قسمت های پیشین مقاله ذکر کردیم، کارخانه ارتا به تولید انواع محصولات صنعتی از جمله ام دی اف، اچ دی اف، نئوپان و ملامینه می پردازد. اما ما در این قسمت به خرید ام دی اف آن می پردازیم. MDF ارتا در انواع رنگ ها و طرح ها از جمله: ام دی اف تیک گلد، پرونوس، امریکن مشه، یئنی گابن، لایت سیلور، آلپی سیلور، ینی زبرانو و غیره تولید و عرضه می شود. اما بازهم محبوب ترین نوع و رنگ آن سفید است.

بزرگترین بانک اطلاعاتی برای خرید ام دی اف سفید ارتا و انواع دیگر آن سایت اردبیل است. می توانید با مراجعه به این سایت که متعلق به کارخانه اصلی آن در اردبیل، شهرستان نمین می باشد، خرید خود را انجام دهید. یا حتی امکان سفارش آن از شعب موجود در استان های دیگر که کامل ترین آن واقع در استان تهران می باشد، سفارش خود را پیگیری و انجام دهید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

‫۳ نظرها

  1. با سلام
    ببخشید می خواستم اطلاعاتی درباره همکاری با شرکت در زمینه مواد اولیه مثل چوب داشته باشم
    امکان همکاری با شرکت هست لطفا راهنمایی کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن