ام دی اف سفید

ام دی اف سفید زردار ایرانی

ام دی اف سفید زردار

شاید این ذهنیت وجود داشته باشد که هر تولید ایرانی کیفیت پایینی نسبت به مشابه خارجی خود دارد. در برخی موارد ممکن است پاسخ مثبت باشد، ولی در اکثر موارد، به دلیل اطلاع رسانی ضعیف و آگاهی کم مشتریان، حتی از تولید آن نوع محصول در کشور بی اطلاع باشد. نداشتن تبلیغات کافی و عدم اطلاع رسانی باعث به وجود آمدن چنین شرایطی می شود. کشور ایران یکی از بهترین مراکز تولید فرآورده های چوبی در سطح منطقه و حتی جهان است که با وجود کارخانجات متعدد تولید، علاوه بر نیاز داخل کشور، نیاز های کشورهای دیگر را نیز در زمینه ام دی اف سفید برطرف کند.

یکی از بهترین تولیدات کارخانه های چوبی، تولید ام دی اف سفید زردار ایرانی است. مراحل تولید و ساخت این نوع ام دی اف با سایر ورق ها، تفاوت ندارد. در این نوع ام دی اف سفید زردار نیز از همان مغزی و مواد اولیه خام استفاده می شود، اما تفاوت آن در روکش ورق است که رنگ سفید آن آغشته به زر یا همان اکلیل است. زردار بودن ام دی اف جلوه خاصی به ورق می بخشد و برق بی نظیری دارد. رنگ سفید ام دی اف زردار ایرانی، درکنار جلوه براق که دارد در هر محیطی که استفاده شود، فضای آن را زیبایی دو چندان می‌ دهد.

با تو به این سخنان، ام دی اف سفید زردار ایرانی یکی از بهترین تولیدات کارخانه های داخل کشور است، از این نوع ام دی اف، به دلیل روکش زردار آن، جهت تولید و ساخت درب های کابینت و کمد بیشتر استفاده می شود.

برندهای برتر ورق متالیک

منظور از ورق متالیک، همان ورق های روکش شده با اکلیل (زر) است. این نوع ورق های متالیک امروزه طرفداران بیشماری پیدا کرده است و جزو پرفروش ترین ورق ها است. امروزه جهت فروش، اغلب تولید کنندگان ایرانی و حتی خارجی فرآورده های چوبی، اقدام به تولید ورق های متالیک می کنند. از برترین برند های تولید کننده ورق متالیک در داخل کشور می توان به گروه صنعتی فرآورده های چوبی پاک چوب که چندین شعبه در سراسر کشور دارد و در زمینه تولید ورق متالیک یکی از بهترین ها است.

مورد دیگر گروه تولیدی آرتا  که با سابقه چندین ساله، در زمینه تولید ورق های چوبی، یکی از به نام ترین های حوزه خود است. امروزه نیز یکی از برندهای برتر تولید کننده ورق متالیک در کشور به شمار می آید. شرکت تولیدی فرآورده های چوبی زارع نیز با بیش از چهل سال سابقه مفید در صنعت چوب، داشتن بهترین متخصصان و طراحان، یکی از برندهای برتر تولید ورق متالیک در کشور است.

در حالت کلی می توان گفت، ورق های متالیک یکی از محبوب ترین نوع ورق در میان مصرف کنندگان است. علت اصلی آن هم نوع روکش و جلوه براق و درخشنده ورق متالیک است. اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون را دارید، و می خواهید تنوعی به محیط خود بدهید، حتما از فرآورده های تولید شده با ورق متالیک در دکوراسیون خوب استفاده کنید و از زیبایی که به محیط می بخشد لذت ببرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن