ام دی اف سفید گلستان

ام دی اف سفید ممتاز گلستان

ورق ام دی اف سفید

گروه صنعتی ممتاز گلستان یکی از تولید کنندگان معتبر فرآورده های چوبی در ایران است. این شرکت ابتدا خط تولید نئوپان و بارون را در سال ۱۳۷۷ راه اندازی کرد. در سال ۱۳۹۲ خط تولید ورق ام دی اف آن شروع به کار کرد. سپس خط تولید کاغذ های تزئینی جهت روکش کردن ورق های نئوپان و ام دی اف به بهره برداری رسید. به این ترتیب تمام مراحل تولید یک ورق ام دی اف سفید و یک ورق نئوپان ملامینه در خود شرکت ممتاز گلستان انجام می شود.

ام دی اف سفید ممتاز گلستان در یکی از زیر مجموعه های شرکت ممتاز گلستان تولید می شود. ام دی اف سفید یکی از فرآورده های چوبی است که از ذرات چوب و چسب رزین ساخته می شود. این مواد تحت فشار و گرما به ورق های ام دی اف تبدیل می شوند. ام دی اف سفید ممتاز گلستان در مقایسه با نمونه های موجود در بازار بسیار بادوام بوده و مناسب برای تولیداتی از جمله کابینت آشپزخانه است.

ماشین آلات خط تولید ام دی اف سفید ممتاز گلستان ساخت کشور های آلمان و ایتالیا است. شرکت ام دی اف ممتاز گلستان مثل تمامی شرکت های تولید کننده ام دی اف سفید، ورق های ام دی اف را با بهترین مواد و کیفیت بالا روکش کرده و ارائه می کند.

انواع ورق ام دی اف سفید ممتاز گلستان یکی از محبوب ترین محصولاتی است که در کشور نمایندگی های مختلف جهت پخش و فروش عمده آن وجود دارد. در این نمایندگی ها انواع ورق سفید ممتاز گلستان را در ابعاد مختلف و بسته بندی به تعداد ورق های متعدد می توان خریداری کرد.

کیفیت ام دی اف خام کارخانه گلستان

اصلی ترین هدف کارخانه ام دی اف گلستان، تولید ام دی اف خام با کیفیت و مرغوب جهت عرضه به بازار و مشتری است. تلاش کارخانه گلستان بر این است که محصولات خود را منطبق با استانداردهای بین المللی ساخته و عرضه کند. کارخانه گلستان در این مسیر انواع گواهی استاندارد ایرانی و جهانی را کسب کرده است. انواع گواهی نامه کیفیت کارخانه گلستان عبارتند از:

  • ایزو ۹۰۰۱_ ۲۰۱۵
  • ایزو ۱۸۰۰۱
  • گواهی نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه ایزو ۱۷۰۲۵
  • گواهی نامه استحکام فیزیکی ورق های فشرده چوبی
  • گواهی نامه عدم وجود تاول و گسیختگی

کیفیت ام دی اف خام کارخانه گلستان با در نظر گرفتن گواهی نامه های معتبر، تضمین شده است. البته ام دی اف خام کارخانه گلستان، امتحان خود را در بین خریداران پس داده است و به همین دلیل جزو پرفروش ترین ام دی اف خام در میان تولید کنندهای انواع ورق هستند که مواد اولیه را از این کارخانه تامین می کنند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن