ام دی اف سفید آرتا

ام دی اف سفید طرح صابونی آرتا

ام دی اف سفید

یکی از پر مصرف ترین نوع ام دی اف در بازار، ام دی اف سفید رنگ است که توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی تولید می شود. در کشور ایران هم شرکت های متعددی از جمله آرتا در زمینه تولید ورق ام دی اف سفید در طرح صابونی فعالیت می کند.

با توجه به میزان مصرف و حجم عرضه و تقاضای ام دی اف سفید طرح صابونی در بازار داخلی وجود دارد، ام دی اف سفید طرح صابونی آرتا پاسخ گوی نیاز جامعه نیست. از طرفی وجود نرخ رقابتی در بازار موجب می شود که قیمت ورق ام دی اف سفید طرح صابونی آرتا در میزان متعادل قرار گیرد و محصول مجموعه آرتا از این قاعده مستثنی نیست.

در حال حاضر ام دی اف سفید طرح صابونی آرتا با قیمت متعادل و منصفانه در بازار خرید و فروش می شود. این در حالی است که شرکت آرتا، محصولات خود را با توجه به کیفیتی که ام دی اف سفید طرح صابونی و سایر محصولات دارند بسیار ارزان تر قیمت شرکت های رقیب عرضه می کند. البته علاوه بر شرایط حاکم بر بازار خرید و فروش این محصول، برخی مشخصات فنی از جمله ابعاد، ضخامت، کیفیت مغز ام دی اف، ضخامت روکش استفاده شده، نوع براق و صابونی بودن این محصول در قیمت ام دی اف سفید طرح صابونی آرتا تاثیر گذار بوده است.

ام دی اف سفید طرح صابونی آرتا موجود در بازار به دلیل براق بودن، لکه پذیر نبودن و سهولت در پاک کردن، مشتری بسیاری دارد. ام دی اف سفید طرح صابونی آرتا جز بهترین تولیدات داخل کشور است که قابلیت رقابت با نمونه های مشابه خارجی است.

کمپانی معظم گروه صنعتی آرتا

گروه صنعتی آرتا با قدمتی ۴۰ ساله توانسته است با امکانات و تجهیزات مدرن کنترل کیفیت دقیق و مهندسان و پرسنل متخصص در راستای خودکفایی در زمینه های مختلف صنعتی بالاخص تولید صنایع چوبی پیش‌رو باشد. گروه صنعتی آرتا به عنوان یکی از برترین کمپانی معظم در طرح های توسعه صنعتی، ترویج کار آفرینی و ایجاد فرصت های شغلی برنده چندین جایزه معتبر داخلی و خارجی است.

بر همین اساس کمپانی معظم گروه صنعتی آرتا به عنوان یکی از برندهای معتبر در ایران و آسیا مورد توجه قرار گرفته است. یکی از امتیازات برتر گروه صنعتی آرتا تنوع محصولات و تسهیل دسترسی مردم به آن است که با آخرین فناوری روز دنیا تولید می شود.

سابقه و تجربه کمپانی معظم گروه صنعتی آرتا باعث شده که نیاز بازار را سنجیده و با سرمایه گذاری جدید اقدام به تولید بکند. در حال حاضر با تولید ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ متر مربع در سال به عنوان اولین و تنها تولید کننده برترین فرآورده های چوبی در کشور و منطقه محسوب می شود. از سایر بخش های کمپانی معظم گروه صنعتی آرتا می توان به تولید رزین و کارخانه آغشته سازی کاغذ با نام آرتا دکور که در لمیناسیون ورق های ام دی اف و اچ دی اف مصرف می شود، اشاره کرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن