ام دی اف سفید پاک چوب

ابعاد ورق ام دی اف سفید پاک چوب

ورق ام دی اف پاک چوب

ابعاد ورق ام دی اف سفید پاک چوب چند است؟ آیا این کارخانه امکان تولید ورق های بزرگ را دارد؟ سایز استاندارد ام دی اف سفید و رنگی چه فرقی دارند؟

شرکت صنعتی پاک چوب تولیدکننده ورق های سفید ام دی اف و نئوپان ملامینه می باشد که ابعاد این ورق ها استاندارد خاصی دارند. اکثر شرکت ها به خصوص شرکت پاک چوب از آن تبعیت می کنند. البته بعضی از برند ها هم هستند که ابعاد متفاوتی نسبت به ورق های استاندارد تولید می کنند. در مجموع ابعاد ام دی اف سفید در استاندارد ۱۸۳۰ در ۳۶۶۰ میلیمتر یا ۱۸۳ در۳۶۶ سانتی متر و همینطور سایز ورق های ملامینه پاک چوب ۱۲۲ در ۲۸۰ می باشد. این شرکت از ام دی اف های خام خارجی (واناچای و پتل پلاس) برای تولیدات خود استفاده می کند.

ضخامت این ورق ها نیز بین ۸ تا ۲۰ میلیمتر است. همچنین دارای ۱۵۰ رنگ متنوع در دست اجرا هستند که کاربردی ترین آنها MDF های سفید آن است. برای مثال ورق ام دی اف سفید، های گلس ایرانی از نوع مات در ابعاد ۱۲۲ در ۲۴۴ سانتی متر، ام دی اف سفید براق ایرانی در ابعاد ۱۸۳ در ۳۶۶ CM، ورق ام دی اف سفید فوق برجسته یا فرامید در ابعاد ۱۲۲ در ۲۴۴ CM و ورق MDF سفید صابونی در ابعاد ۱۸۳ در ۳۶۶ تولید و عرضه می شوند. ورق ها تنوع زیادی دارند که ما فقط ابعاد چند نمونه از آنها را فقط جهت نمونه ذکر کردیم.

ورق سفید کارخانه پاک چوب

ورق سفید پاک چوب جزو تولید کشور عزیزمان ایران است. کارخانه آن در استان خوزستان، واقع در شهر اهواز می باشد. این ورق ها با مغز ام دی اف واناچای تایلندی و روکش های وارداتی ملامینه کره ای تولید می شود. این MDF به قدری کیفیت بالایی دارد که به راحتی با رقبای ترک و اروپایی موجود در بازار ایران رقابت می کند که این امر به حمایت از تولید ملی نیز کمک فراوانی کرده است. همین امتیاز باعث شده است که ورق های سفید پاک چوب جایگاه خوبی را در بازار MDF به دست آورد. همچنین علاوه بر بازار داخل توانسته در بحث صادرات نیز جایگاه خوبی کسب کند.

این ورق ها از انواع متعدد و خاصی تشکیل شده اند که هر کدام بنا به سلیقه مشتری انتخاب می شوند. برای نمونه ام دی اف سفید تیمبرلند را می توان به عنوان مثال شرح داد که از نوع برجسته و طرح دار است و ناگفته نماند که جزو دسته MDF مات است. سطح این محصول نامبرده شیار دار می باشد که با یکبار لمس کاملا متوجه برجستگی آن خواهید شد. همچنین ورق های سفید های گلس که از جنس ضخیم تری نسبت بقیه MDF های موجود در بازار برخوردار است. لازم به ذکر است که بیشتر این ورق ها از کشور ترکیه وارد می شد، اما اخیرا یک سری شرکت مانند پاک چوب و چند کارخانه دیگر در حال تولید است که ورق های سفید پاک چوب به دلیل کیفیت عالی و قیمت کمتر قابل توجه تر است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن