ام دی اف سفید گلستان

دفتر فروش ام دی اف سفید گلستان

فروش ام دی اف گلستان

دفتر فروش ام دی اف سفید گلستان کجاست؟ آیا انبار مرکزی برای خرید مستقیم و ارزان قیمت در تهران یا کرج دارد؟ پالت های ام دی اف سفید چندتایی است؟

هسته اصلی کارخانه ام دی اف کیمیا چوب گلستان در سال ۱۳۵۹ با تولید فرآورده های چوبی شکل گرفت. شرکت صنایع کیمیا چوب گلستان، تولید کننده ورق های فشرده چوبی در انواع مختلف است که با تکیه بر دانش متخصصان خود، فعالیت خود را آغاز کرده است.

کارخانه ام دی اف کیمیا گلستان

گروه صنعتی گلستان با توجه به توان و پتانسیل موجود و استفاده بهینه از فرآورده های چوبی و در راستای ارتقای تولید ملی در سال ۱۳۷۷ اقدام به تأسیس و راه اندازی یک خط تولید فشرده نمود و در ادامه با توجه به نیاز کشور، خطوط تکمیلی آن را به بهره برداری رساند. در سال ۱۳۹۲ با توجه به تجربه و توان فنی، به منظور حمایت از تولید ملی و کاهش واردات، یک خط تولید ام دی اف با آخرین تکنولوژی روز دنیا به دست مدیران و متخصصان گروه نصب و راه اندازی شد.

ام دی اف سفید تولید کارخانه کیمیا چوب گلستان، از بهترین نوع ام دی اف سفید موجود در بازار های تهران و سایر شهرهای کشور است. ام دی اف سفید کیمیا چوب در دو نوع سفید براق و سفید مات روکش می شود که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.

ام دی اف سفید بسیار مناسب برای تولید انواع وسایل تزیینی منازل از جمله بوفه، سرویس خواب، کمد دیواری، کابینت آشپزخانه، مبلمان، میز تلویزیون و میز غذاخوری و … می باشد. علت اصلی انتخاب اغلب مشتریان عزیز ام دی اف سفید برای دکوراسیون داخلی منزل خود، رنگ سفید آن است. زیرا رنگ سفید، از نظر علمی رنگی خنثی محسوب می شود و قابلیت این را دارد با تمامی رنگ ها، هماهنگ شود. دلیل دیگر انتخاب ام دی اف سفید این است که فضا را بازتر نشان دهد که در صنعت طراحی یک اصل مهم است.

دفتر فروش ام دی اف تهران

انواع ورق های ام دی اف ممتاز گلستان، یکی از محبوب ترین محصولات چوبی می باشد که در ایران نمایندگی های مختلف جهت پخش و فروش عمده آن وجود دارد. در این نمایندگی و دفتر فروش می توان انواع مختلف ام دی اف خام و سفید را با ابعاد گوناگون که به صورت بسته بندی موجود است، ملاحظه نمود.

مراکز فروش حضوری و غیرحضوری به پخش و عرضه ام دی اف سفید گلستان در فروشگاه های تهران و سطح تمام شهرستان ها می پردازند. همچنین مشتریان و خریداران می توانند با رجوع مستقیم به این دفاتر و نمایندگی ها، ام دی اف مورد نظر خود را با قیمت مناسب و با نهایت اطمینان، خریداری کنند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن