ام دی اف سفید

قیمت جدید ام دی اف سفید صابونی

قیمت ام دی اف سفید

قیمت جدید ام دی اف سفید صابونی برای سال ۱۳۹۹ اعلام شد. در حال حاضر ارزان ترین ام دی اف سفید در طرح و مدل برفی و صابونی را می توانید از این مرکز خرید کنید.

ورق ام دی اف سفید یکی از پرکاربردترین متریال های دکوراسیون است که توسط بسیاری از شرکت های داخلی تولید می شود. مانند انواع کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخانه، کمد دیواری و سرویس خواب عروس و نوزاد، میز های ال سی دی، غذاخوری، اداری، پارتیشن و … است. برای همین قیمت ام دی اف خام یا به عبارت بهتر قیمت ورق ام دی اف یک عامل اساسی در این محصولات به شمار می رود.

قیمت ام دی اف سفید صابونی در بازار ایران با نرخ جدید معامله می شود. در حال حاضر این ورق پر مصرف در ابعاد گوناگون توسط شرکت ها، کارخانه های ام دی اف سازی داخلی و خارجی تولید و روانه بازار می گردد. قیمت ورق سفید صابونی ساده با طرح دار در بازار تفاوت دارد که شما برا اساس نحوه بهره برداری خود از این ورق می توانید این محصول را با نرخ های متفاوت تهیه نمایید.

لیست قیمت روز ورق

  • ام دی اف سفید برفی تکی: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید برفی پالتی: ۳۶۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید صابونی تکی: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید صابونی پالتی: ۳۶۵٫۰۰۰ تومان

قیمت ورق به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل ضخامت، نوع و ابعاد آن می باشد. ورق از لحاظ نوع دارای سفید، خام، صابونی، ملامینه، مات و های گلاس و … می باشد. قیمت ورق در گذشته با توجه به ثبات بازاری که وجود داشت و کاهش تقاضا برای دکوراسیون و تزئینات داخلی، تا حدودی ثابت بود. اما امروزه و با توجه به نوسانات شدید ارزی و همچنین تقاضا و تنوع طلبی مشتریان برای داشتن بهترین و زیباترین دکوراسیون منزل، ادارت، موسسات و … شاهد افزایش قیمت ورق ها هستیم. البته عامل مهم دیگری که قیمت روز ورق را تحت الشعاع قرار می دهد، بازار جهانی است. که خوشبختانه به دلیل تولید بهترین نوع ام دی اف در داخل کشور، با بهترین کیفیت توسط متخصصان ایرانی، این نگرانی در میان مشتریان احساس نمی شود.

اگر شما نیز قصد تهیه این نوع محصول را دارید، جهت خدمات رسانی بهتر به شما خریداران و مصرف کنندگان عزیز، و همچنین اطلاع به روز و دقیق از قیمت جدید ورق ها، شرکت ها و کارخانجات تیم پشتیبانی و مشاورانی را جهت پاسخ گویی به شما آماده کرده اند و شما قبل از خرید می توانید با مشاوره با این افراد، بهترین و مطمئن ترین انتخاب را کرده و از خرید خود راضی باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن