ام دی اف سفید فومنات

پخش ام دی اف سفید فومنات

پخش ام دی اف فومنات

پخش ام دی اف سفید فومنات در حال حاضر به صورت تک ورق یا پالتی از طریق انبار مرکزی این بازار انجام می شود. خریدهای تریلی نیز مستقیم از کارخانه بارگیری می شود.

با توجه به افزایش مصرف انواع ام دی اف در بازار (نسبت به چوپ)، شرکت ام دی اف فومنات به عنوان یکی از تولید کننده های این اوراق، در نظر دارد با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، بخشی از فروش بازار را در دست بگیرد. کارخانه فومنات، از بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده ورق ام دی اف در کشور است و نزدیک به سه دهه در زمینه ی تولید انواع ام دی اف  فعالیت می کنند. این کارخانه، علاوه بر این که یکی از بزرگ ترین کارخانه های سطح کشور است، جزو بزرگ ترین کارخانه های استان گیلان نیز به شمار می رود.

در واقع ام دی اف، ماده ی مرکب چوبی محسوب می شود که از مواد مختلفی می تواند تهیه شود. در جهان بیشتر ام دی اف ها بر پایه چوب، به خصوص چوب های نرم مانند کاج تولید می شود. اما اساس ترکیب ام دی اف، چوب و رزین است که تخت فشار و حرارت بالا قرار گرفته و با افزایش استحکام، خواص بهتری نسبت به چوب نرم خواهد داشت. امروزه علاوه بر چوب های نرم از دیگر مواد نظیر ساقه غلات، برنج، نی، نیشکر و … برای تهیه تخته ی صنعتی استفاده می شود.

کارخانه چوب فومنات

شرکت صنایع سلولزی فومنات، با تولید ورق های ام دی اف در بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت، همواره توانسته رضایت متقاضیان این محصول را جلب نماید و یکی از بزرگ ترین تولید کننده ها و پخش کنندگان ام دی اف خام در ایران می باشد که در این حوزه حرف اول را می زند. این شرکت با گذشت زمان توانسته دامنه محصولات خود را گسترش دهد و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید.

ام دی اف سفید، در حقیقت همان ام دی اف خامی است که در دو نوع سفید براق و سفید مات روکش می شود. گاهی مشتریان آن را با هایگلاس که از نظر مواد اولیه به کار رفته در تولید با هم متفاوت هستند، اشتباه می گیرند. ام دی اف سفید معمولاً برای منازلی که متراژ پایینی دارند، بهترین انتخاب است، زیرا فضای منزل را فراخ تر و پر نورتر نشان می دهد. این یکی از شیوه های زیبایی در دکوراسیون است. شرکت فومنات انواع ام دی اف خام، هایگلاس و مات را در طرح و رنگ متنوع تولید می کند. از دیگر تولیدات این کارخانه می توان به نئوپان یا تخته خرده چوب، کاغذ آغشته، ام دی اف فومنات و ام دی اف پلی گلاس اشاره کرد. ابعاد کلی این محصولات ۱۸۳ × ۳۶۶ سانتی متر است.

پخش ورق سفید

در نهایت می توان گفت، قیمت ام دی اف مناسب با توجه به کیفیت یکسانی که با محصولات وارداتی دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این کارخانه برای سهولت دسترسی مشتریان خود به محصولات، تمام تولیدات خود را به صورت عمده، با نازل ترین قیمت، در سراسر کشور پخش می‌ کند. پخش به سراسر کشور از امتیازات این شرکت است که در فروشگاه های سراسر کشور قابل خرید می باشد و مشتریان به راحتی قابلیت دسترسی به آن را دارند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن