ام دی اف سفید آرتا

ابعاد ورق ام دی اف سفید آرتا

ابعاد ام دی اف آرتا

ابعاد ورق ام دی اف سفید آرتا برای نمونه های مختلف مشخص شد. مطابق آخرین استاندارد جهانی ام دی اف شرکت آرتاپان اردبیل تولیداتش را بروز کرده است.

ابعاد ورق ام دی اف سوالی است که برای هر فروشنده، کابینت کار و حتی مشتری و خریدار کابینت اهمیت و اعتبار زیادی دارد. حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که چه اهمیتی؟ به این سوال در چند سطر بعدی پاسخ خواهیم داد. لازم به ذکر است که این مقاله تنها راجب ابعاد ام دی اف سفید آرتا اطلاعاتی را خدمت شما دوستان گرامی عرضه می کند. خب، بهتر است به بحث اهمیت این موضوع بپردازیم. برای مثال کابینت کار با دانستن ابعاد ام دی اف ممکن است محاسبات عددی خود را تغییر دهد و یا حتی در آن تجدید نظر کند.

فروشنده با اطلاع از ابعاد ورق ام دی اف و بقیه موارد می تواند برای فروش اقدام کند. در غیر این صورت توزیع و عرضه دشوار خواهد شد. و در نهایت آخرین حلقه این زنجیره، یعنی مشتری بدون دانستن ابعاد این ورق ها دچار سردرگمی در انتخاب و کم شدن اطمینان نسبت به برند شما می شود. اکنون زمان آن رسیده است که ابعاد آن را شرح دهیم. به طور کلی ابعاد ورق ام دی اف سفید آرتا را می توان به چند دسته تقسیم کرد:

سایز ام دی اف آرتا

  • ۲۱۰ × ۳۶۶ سانتی متر: این ابعاد به دلیل بزرگی ورق منجر به کاهش پرت و بهینه شدن هزینه ها می شود.
  • ۱۸۰ × ۳۶۶ سانتی متر: این سایز عمده ترین و معمول ترین سایز ورق های ام دی اف ایرانی و ترک را تشکیل می دهد.
  • ۱۲۲ × ۲۸۰ سانتی متر: سایز عمده هایگلاس های ایرانی، خارجی و ورق های فوق برجسته بر این مبنا و ابعاد می باشند.
  • ۱۸۰ × ۲۴۳ سانتی متر: سایز تعدادی از ورق های پلی گلاس (مانند پلی گلاس لوکس پن) در این دسته می باشد. این دسته عمدتا از قیمت بالایی هم برخوردارند.
  • ۲۰۴ × ۲۶۰ سانتی متر: این ابعاد فقط برای سایز های مربعی و تنها در کد رنگهای خاص صادق است و استفاده می شود.
  • ۱۲۲ × ۲۷۵ سانتی متر: این سایز منحصر به ورق های ام دی اف سفید و پلی گلاس الویک می باشد.

دانستن ابعاد ورق ام دی اف یکی از ملزومات قبل از خرید است. چرا که مشتری با شنیدن گزینه های مختلف همچون: سایز ورق ام دی اف، قیمت ورق ام دی اف، نوع روکش، محل تولید، تولید کننده MDF خارجی و ایرانی و اصل و فیک بودن دچار اطمینان و از سردرگمی وی کم خواهد شد. به خصوص مورد اول یعنی داشتن اطلاعات کافی در مورد ابعاد ام دی اف کمک شایانی به فروش شما خواهد کرد.

ابعاد مختلف ام دی اف

ابعاد ام دی اف به طور معمول عبارتند از: ۱۸۳۰ در ۴۱۰۰ میلیمتر، ۱۸۳۰ در ۳۶۶۰ میلیمتر، ۱۸۳۰ در ۲۴۴۰ میلیمتر، ۱۲۲۰ در ۲۴۴۰ میلیمتر. البته اغلب سایز های وارداتی از ایتالیا ۲۱۰۰ در ۴۱۰۰ و از کشور اتریش ۲۰۷۰ در ۲۸۰۰ و ۲۰۷۰ در ۲۶۰۰ می باشند. یک نکته قابل توجه و جالب این است که دبیر انجمن چوب ایران اعلام کرده است که تقاضا برای ام دی اف به طور تضمینی بالغ بر ۱۴۰ هزار تن در سال می باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن