ام دی اف سفید آرتا

قیمت انواع ام دی اف سفید آرتا

قیمت ام دی اف آرتا

قیمت انواع ام دی اف سفید آرتا در این مرکز اعلام شد. برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت و نیز ثبت سفارش از ورق ام دی اف سفید آرتا می توانید وارد این بخش شوید.

در این بخش ابتدا لازم است که بدانیم منظور از انواع ورق ام دی اف چیست؟ البته هرچند این انواع می تواند به تنوع بسیار بالایی اشاره کند، اما منظور ما در اینجا تنوع نوع سفید است. ام دی اف های سفید در بازار معاملات و خرید و فروش در مدلها و انواع گوناگونی وجود دارد. از آن میان می توان به نمونه های مات و براق و هایگلاس اشاره نمود. البته مدل مات خود به زیرشاخه های برفی، صابونی، تیمبرلند، سینکرونایز، فرامید و پوست تخم مرغی تقسیم می شود. نمونه براق نیز در ۲ حالت آینه ای و براق شفاف وجود دارد. مدل دیگر و نوع سوم نیز ام دی اف سفید هایگلاس است.

در حال حاضر بازار قیمت گذاری و تعیین نرخ فروش همه مدل های ام دی اف سفید اندکی در تلاطم است. اما خب محصولات کارخانه آرتا اردبیل به عنوان یکی از اصلی ترین تأمین کننده بازار ایران، دارای قیمت های مشخص است. این کارخانه طی سالیان طولانی فعالیت خود، توانسته است که از نظر کیفیت محصولاتی در سطح نمونه های ممتاز جهانی تولید کند. دستگاه های استفاده شده در کارخانه آرتا به عنوان یکی از اصلی ترین صنایع قدرتمند کشور است. به همین دلیل نمونه ورق ام دی اف سفید تولید شده در آرتا دارای قیمت بسیار مناسب است. در حال حاضر برای خرید و فروش ورق های ام دی اف آرتا به صورت کلی لیست قیمت زیر ارائه شده است.

  • ام دی اف سفید برفی آرتا: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید صابونی آرتا: ۳۷۲٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید تیمبرلند آرتا: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید براق آرتا: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید هایگلاس (گلس تکس) آرتا: ۶۵۰٫۰۰۰ تومان

از آنجایی که این قیمت ها ممکن است هر لحظه تغییر کند، برای این منظور پیشنهاد می شود که برای اطلاع دقیق وارد بخش لیست قیمت روز ام دی اف سفید شوید. یعنی در این وبسایت بخش جداگانه ای برای قیمت های ورق ام دی اف در نظر گرفته شده است. در آن بخش علاوه بر محصولات کارخانه آرتا، نمونه ورق های دیگر برندها از جمله آرین سینا، پاک چوب، فومنات، گلستان و غیره نیز قرار دارد. همچنین همه اطلاعات آن بخش به صورت هفتگی آپدیت می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن