ام دی اف سفید آرتا

کارخانه های ام دی اف سفید اردبیل

ام دی اف سفید آرتا

از معروفترین کارخانه های ام دی اف سفید اردبیل می توان به گروه صنعتی آرتا با نام تجاری آرتا پان با توجه به تجهیزات مدرن و دستگاه های به روزی که دارد این توانایی و قابلیت را دارد انواع ورق و محصولات متنوع و متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان در تولیدی آرتا پان تولید کند‌. شرکت تولید آرتا پان برای هر یک از انواع ورق و محصولات خود از روکش های متنوع و با کیفیت های متفاوتی استفاده می کند.

این امر سبب شده تا انواع ورق ام دی اف سفید تولید کارخانه آرتا متناسب با سلیقه مصرف کنندگان در بازار موجود بوده و نمایندگی های فروش با قیمت کارخانه در سراسر کشور توزیع می نماید.

طرح های محبوب ورق آرتا

از جمله انواع ورق محبوب تولید کارخانه آرتا اردبیل می توان به طرح لیون، طرح ملچ، طرح آنتیک، طرح باران، طرح گردو و رنگ های ساده اشاره کرد. هریک از این محصولات مطابق با استانداردهای جهانی و در ابعاد و ضخامت گوناگون تولید می گردند.

از ویژگی های ام دی اف سفید تولید آرتا اردبیل می توان به استاندارد مقاومت در برابر خراش سطح، استاندارد مقاومت در برابر مایعات سرد، استاندارد تعیین ثبات رنگ، استاندارد برش متقاطع، استاندارد مقاومت در برابر گرمای خشک و تست سختی مدادی را بیان کرد.

در حال حاضر یکی دیگر از موفق ترین کارخانه های تولید کننده ام دی اف سفید در اردبیل، کارخانه آرتا ملامینه است. این کارخانه انواع ورق سفید را با استفاده از متریال های مرغوب تولید و به بازار عرضه می کند. همچنین خطوط تولید کارخانه ام دی اف سفید آرتا ملامینه اردبیل دارای ماشین آلات پیشرفته و مجهز روز دنیا است که محصولات منطبق با استانداردهای جهانی تولید و عرضه می کند. تمام ویژگی های ذکر شده برای ام دی اف سفید آرتا، ام دی اف سفید آرتا ملامینه نیز آن را دارا است و تنها تفاوت در نوع برند است، این دو کارخانه از معروفترین تولید کنندگان در اردبیل هستند که علاوه بر اردبیل، نیاز بازار داخلی را تامین می کنند.

ظرفیت صادرات ام دی اف استان اردبیل

استان اردبیل با وجود اینکه از امتیاز مرزی بودن برخوردار است، شاید به آن صورت ظرفیت صادرات ام دی اف را در اختیار خود درنیاورده است. آمار و ارقام ظرفیت صادرات در استان اردبیل بر روی نمودار صعودی است و از سوی دیگر با نگاه به لیست صادرات ام دی اف استان اردبیل نشان از این خبر دارد که ظرفیت صادرات در حال افزایش است.

استان اردبیل با دارا بودن پتانسیل لازم جهت تولید و عرضه ام دی اف سفید، بهترین محصولات را جهت صادرات را دارا است و قابلیت صادرات در ظرفیت بالا به کشور های همسایه از جمله عراق و آذربایجان فراهم شده است. همچنین وجود کارخانه های که توان و ظرفیت خوبی در تامین سفارشات عمده ام دی اف سفید را  دارند. هم اکنون ظرفیت صادرات ام دی اف سفید استان اردبیل بالغ بر ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ متر مربع است که رقم بسیار خوبی است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن