دسته‌بندی نشده

نمایشگاه ام دی اف سفید تهران

ام دی اف سفید تهران

صنعت چوب صنعتی است که سبب ایجاد شغل های مستقیم از جمله نمایندگی فروش و غیر مستقیم مثل نمایشگاه هایی که سالانه برگزار می شود، است. صنایع چوب یکی از صنایعی است که با رشد و گسترش می تواند تا حدودی سبب رفع بحران بیکاری در کشور شود. به همین دلیل توسعه و گسترش این صنعت در کشور به منظور جلوگیری از بیکاری توصیه می شود.

نمایشگاه ام دی اف سفید تهران یک نقطه گرد همایی برای تولیدکنندگان، وارد کنندگان، صادر کنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان در زنجیره صنعت چوب است. این نمایشگاه با هدف معرفی فرآورده های جدید چوبی از جمله انواع ام دی اف سفید در طرح و رنگ متنوع، ایجاد تعامل به تولید کنندگان بی واسطه و آشنایی با تولید کنندگان همواره مورد توجه قرار گرفته است. مشارکت مردم در نمایشگاه ام دی اف سفید تهران وی تواند بازخورد مثبتی در بازار فروش انواع ام دی اف سفید در تهران و سایر شهرهای کشور ایجاد کند.

همچنین ایجاد نمایشگاه های ام دی اف سفید در تهران فرصت خوبی برای شرکت های منطقه ای و بین المللی محسوب می شود تا با نمایش گذاشتن دانش و تخصص و ایجاد رابطه بین سرمایه گذاران و تولید کنندگان بستری برای جذب سرمایه گذاران به کشور شود. در عین حال به غرفه داران نمایشگاه ام دی اف سفید تهران این امکان را می دهد تا محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل به مخاطبان خود ارائه دهند.

نمایشگاه بین المللی وودکس

وودکس نمایشگاه صنعت چوب تهران یکی از بزرگترین و برجسته ترین نمایشگاه های تخصصی بین المللی در این زمینه در ایران است. با توجه به تقاضای بازار به مواد اولیه صنایع چوب در راستای رشد و توسعه شهرنشینی، استفاده از وسیله های متنوع نیز به طبع بیشتر شد و زمینه ای برای تولید کنندگان ایجاد شد تا میزان تولید خود را بالا ببرند.

امروزه صنعت چوب به صنعتی ایده آل جهت سرمایه گذاری تبدیل شده است، به گونه ای که وجود نمایشگاه بین المللی وودکس که سالانه در بهمن ماه در تهران برگزار می شود و از اقصی نقاط دنیا، برندهای معتبر این صنعت در آن حضور به عمل می آورند تا محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند. برنامه و هدف اصلی برگزاری نمایشگاه بین المللی وودکس تا متخصصان این صنعت با هم دیدار کرده و آخرین دستاوردهای خود را ارائه کنند. اغلب چندین ماه زمان صرف راه اندازی آن می شود و متخصصان این صنعت ماه ها تلاش می کنند تا برند های معروف و معتبر دنیا را در تاریخ برگزاری گرد هم آورند و زمینه پیشرفت برای آنها را فراهم سازند.

این نمایشگاه که در حوزه های مختلف چوبی از جمله دکوراسیون داخلی، مبلمان برگزار می شود و حضور کشورهایی مانند اتریش، آلمان، ایتالیا، بلژیک، کره جنوبی، چین، فرانسه، هند، لهستان، ترکیه، امارات، ژاپن، سوئیس، انگلیس، مالزی و … که در نمایشگاه شرکت می کنند تایید کننده اهمیت به سزایی نمایشگاه بین المللی وودکس است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن