ام دی اف سفید پاک چوب

قیمت روز ورق ام دی اف سفید پاک چوب

ام دی اف سفید پاک چوب

قیمت روز ورق ام دی اف سفید پاک چوب برای سال ۱۳۹۹ اعلام شد. برای اطلاع دقیق از قیمت ام دی اف همه شرکت ها می توانید با مشاوران در ارتباط باشید.

گروه صنعتی پاک چوب، تولید کننده ورق ام دی اف سفید و ملامینه با بیش از ۱۰۰ رنگ متنوع و انواع فینیس (صابونی، براق، برجسته و برفی، سوپر هایگلاس) با روکش متنوع و رنگ بالا می باشد. شرکت پاک چوب از ام دی اف خارجی (واناچای، پنل پلاس) برای تولیدات خود استفاده می کند. سایز و ابعاد ورق ملامینه پاک چوب ۱۸۳ × ۳۶۶ و هایگلاس پاک چوب ۱۲۲ × ۲۸۰ با ضخامت ۱۶ میلیمتر می باشد. ورق ام دی اف سفید پاک چوب با روکش آرپا ایتالیا با ضخامت ۵ سانتی متر و عرض ۶۰ به بازار روانه می گردد. تمامی ورق های تولیدی شرکت پاک چوب با روکش مات ارائه می گردد.

گروه صنعتی پاک چوب را می توان یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع ورق های ام دی اف، نئوپان ملامینه، پانل های هایگلاس و … دانست که محصولات خود را با کیفیت جهانی ارائه می دهد. گروه صنعتی پاک چوب در حال حاضر با اشتغال زایی برای بیش از ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه تولید مصنوعات چوبی، در پله نخست تولید، دانش و تخصص ایستاده است. قیمت روز ورق ام دی اف سفید به شرح زیر است:

  • ام دی اف سفید ایرانی: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف رنگی ایرانی: ۴۱۰٫۰۰۰ تومان

لیست قیمت امروز بازار

یکی از عوامل موثر در هزینه تزیینات داخلی ساختمان، منازل، ادارات از قبیل کمد، میز اداری، قفسه، کابینت آشپزخانه، میز ال سی دی، کتابخانه، سرویس خواب، مبلمان و … که با چوب و مصنوعات چوبی تولید می شود، قیمت هر ورق ام دی اف است. قیمت امروز هر ورق ام دی اف متداول در بازار و با توجه به نوسانات قیمت ارز و مواد اولیه، قیمت معاملات به شرح زیر است:

  • ام دی اف سفید مات: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید براق: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید هایگلاس: ۴۸۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید فوق برجسته: ۴۷۰٫۰۰۰ تومان

اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه ام دی اف سفید پاک چوب را دارید، می توانید با مراجعه به سایت شرکت پاک چوب که تمام محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می رساند. از شما مشتریان عزیز خواهشمندیم، قبل از خرید این نوع محصول از ما قیمت بگیرید، تا ام دی اف پاک چوب را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن