ام دی اف سفید پاک چوب

ام دی اف سفید پاک چوب اهواز

ام دی اف اهواز

ام دی اف سفید پاک چوب اهواز از نمونه های جدید بازار است. این کارخانه برای تولیدات خود هم از خام ایرانی و هم خام خارجی استفاده می شود.

شرکت پاک چوب اهواز از بزرگترین و محبوبترین شرکت های تولید ورق ام دی اف سفید در ایران می باشد. این شرکت شعبه های مختلفی در خراسان، اصفهان، تهران و اهواز دارد. از انواع محصولات پاک چوب، می توان به ام دی اف سفید اشاره کرد. این شرکت به تولید انواع مختلف ورق های سفید که عبارتند از: هایگلاس، فرامید، مات، براق، صابونی و غیره می پردازد. البته باز هم این محصولات به دو دسته خارجی و ایرانی تقسیم می شوند. که در بیشتر کالا ها از MDF خام خارجی استفاده شده است. ابعاد ام دی اف های سفید در این مجموعه اکثرا در سایزهای ۱۸۳ × ۳۶۶ سانتی متر و ۱۲۲ × ۲۸۰ سانتی متر تولید می شوند. پاک چوب اهواز و اصفهان داری فروشگاه اینترنتی و آنلاین به نام آی چوب هستند. خریداران ساکن استان های اطراف می توانند به صورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنند.

شرکت پاک چوب اهواز

جالب است بدانید که شرکت پاک چوب از سال ۱۳۷۴ قدمت داردو اولین کارگاه آنها به مساحت ۴۰ متر مربع در یک محل اجاره ای احداث شده است. در سال ۱۳۸۳ برای پایان دادن به تولید سنتی و پا گذاشتن به دوره صنعتی (مکانیزه) کارخانه بزرگی احداث شد. به نام پاک چوب اهواز در زمینی به مساحت یک هکتاردر استان خوزستان.۱۸  تیر ماه سال ۱۳۸۴ با حضور آقای جهانگیری، وزیر سابق صنایع و معادن، خط تولید ام دی اف و صفحات کابینت افتتاح گردید. و با تولید سالانه ۶۰٫۰۰۰ شیت به بهره برداری رسید. اینگونه بود که شرکت پاک چوب اهواز با ۲۴ سال قدمت و سابقه در زمینه تولید و عرضه ام دی اف، اچ دی اف، ملامینه و صفحات کابینت احداث گردید. لازم به ذکر است که پاک چوب اهوازبه نام حمید حمدانی مدیر عامل این شرکت ثبت شده است.

تولیدات و محصولات پاک چوب

شرکت پاک چوب محصولات و تولیدات متنوعی دارد و اقدام به تولید انواع محصولات مرتبط با کابینت و کفپوش کرده است. به طور کلی می توان از این دسته از خدمات و تمحصولات نام برد که عبارتند از: تولید تمام اتوماتیک ورق های ام دی اف و نئوپان ملامینه رنگی، صفحات لب گرد (پشت فرمینگ)، ام دی اف سفید پاک چوب، ورق های MDF با روکش پی وی سی، های گلاس و پی آی تی.

شرکت پاک چوب به دلیل تجربه و سابقه درخشان خود توانسته در این سال ها رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند. پس به همین دلیل کیفیت محصولات به قدری بالا و از هر لحاظ نمونه است که می توان گفت جزو بزرگترین و محبوب ترین کارخانه های چوب کشور است. یکی از محصولاتی که همیشه از نظر کیفیت بالا برای نمونه مثال زده می شود، ام دی اف سفید پاک چوب است که می توان گفت یکی از کاربردی ترین محصولات این مجموعه است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن