ام دی اف سفید پاک چوب

ام دی اف سفید براق پاک چوب

سفید پاک چوب

ام دی اف سفید براق پاک چوب از نمونه های شناخته شده بازار است. ورق های براق این شرکت در ابعاد ۱۸۳×۳۶۶ با قیمت کف کارخانه عرضه می شود.

همانطور که می دانید ام دی اف سفید به دو دسته کلی براق و مات تقسیم می شود. ام دی اف سفید مات به انواع مختلفی از جمله: هایگلاس، فرامید، صابونی، دانه برفی و غیره تقسیم می شود. و اما ام دی اف سفید براق نکاتی دارد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم. در ابتدا باید گفت که پیش از بررسی محصول باید برند و شرکت تولید کننده مشخص باشد. زیرا محصولات هر شرکتی ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را داراست.

ورق سفید براق

در این متن به بررسی ام دی اف سفید براق از شرکت پاک چوب می پردازیم. کارخانه پاک چوب یکی از قدیمی ترین شرکت های موجود در تولید انواع ام دی اف است. و معمولا برای خرید کالای درجه یک، جزو گزینه های دوم یا سوم است. ام دی اف سفید براق هم مانند دسته مات آن انواع مختلفی دارد. شاید بتوان گفت که حتی تنوع بیشتری نیز دارد. برای مثال شرکت پاک چوب به تولید تعدادی از پر کاربرد ترین آنها می پردازد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

نوع اول از این ام دی اف، دارای جنسی معمولی است که درخشش نسبتا خوبی دارد و فقط نسبت به سایر کابینت ها براق تر است. نوع دوم که این روزها بیشتر دنبال آن هستند، درخشندگی بیشتر و گیراتری دارد که به آن (های گلاس) گفته می شود. های گلاس یک نوع جذاب و زیبا است که گاهی در صحبت ها به آن براق هم گفته می شود. البته این نام گذاری آمیانه چندان هم اشتباه نیست. زیرا ورق های گلاس یک نوع ورق ام دی اف محسوب می شود که روکش آن درخشنده تر است. کابینت های براق این روز ها طرفداد زیادی پیدا کرده است. شاید دلیلش این باشد که براق بودن سطوح برای انسان ها نشانه ای از پاکیزگی و دقت است.

انواع ام دی اف سفید

همانطور که در ابتدا ذکر کردیم ام دی اف سفید دارای دو نوع براق و مات است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. البته کاربرد آن به سلیقه اشخاص نیز بستگی دارد. برای مثال شاید فرد خریدار دوست داشته باشد کابینتش دارای برجستگی باشد. پس گزینه های پیش روی این فرد یا ام دی ام شیار دار است و یا فرامید. دیگری ممکن است درخشنده و صاف را ترجیح دهد، پس نوع براق آن را انتخاب می کند.

البته تحقیقات نشان داده است آمار کسانی MDF سفید براق را سفارش داده اند به نسبت بیشتر از انواع دیگر است. اما به جرات می توان گفت هر کدام از انواع MDF سفید طرفدار خاص خود را دارد و به نسبت خود توجه افراد را جلب کرده است. پس نتیجه می گیریم که جدا از اهمیت کاربرد، انتخاب نوع ام دی اف سفید فقط بستگی به سلیقه و نظر مشتری دارد. یعنی می توان گفت ۹۰ درصد آن را شامل می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن