ام دی اف سفید آرتا

نمایندگی فروش ام دی اف سفید آرتا در تبریز

فروش ام دی اف سفید آرتا

ام دی اف سفید آرتا جزو ام دی اف های ایرانی موجود در بازار ایران است که در استان اردبیل تولید می شود و چندین نمایندگی فروش در اقصی نقاط کشور دارد، از جمله آن نمایندگی ام دی اف سفید در تبریز است. تبریز به عنوان شهری است که یکی از قطب های ام دی اف فروشی در کشور به حساب می آید. ام دی اف سفید آرتا قیمت مناسب تری در میان محصولات مشابه تولید شده در کشور را دارد.

ورق ام دی اف سفید آرتا توسط کارخانه آرتا که شعبه اصلی آن در استان اردبیل است، تولید می شود. از آنجایی که اردبیل و تبریز استان های همسایه هستند، لذا تأمین ورق ام دی اف سفید آرتا در تبریز بسیار آسان تر است. نمایندگی های فروش و بازرگانی های متعددی در حال حاضر در تبریز و کل آذربایجان شرقی ورق ام دی اف سفید آرتا را عرضه می کنند. هرچند در شهر تبریز تنها یک نمایندگی رسمی فروش ام دی اف سفید آرتا وجود دارد که اقدام به توزیع ام دی اف سفید در سطح شهر می کند.

شهر تبریز در برخی صنایع بزرگ و مهم کشور جزو پیشروان آن است. هرچند این توان و قدرن مربوط به فرهنگ مردم شهر تبریز است. اما برخی سرمایه گذاران بزرگ و کوچک به رشد آن دامن زده اند. در صنعت بزرگ ام دی اف سفید نیز، تبریز از جمله استان های موفق به شمار می آید.

در حال حاضر تولیدات کارخانه های بسیاری از جمله آرتا در تبریز خواهان زیادی دارد به همین دلیل وجود نمایندگی فروش ام دی اف سفید آرتا در تبریز به رونق فروش این محصول کمک زیادی می کند.در حال حاضر، بعد از بازار اردبیل، بازار شهر تبریز اصلی فروشگاه پخش ام دی اف سفید آرتا در زمینه تأمین سفارشات اقصی نقاط کشور فعال است.

انبار بازرگانی اشرفی با دپوی کامل ام دی اف

شرکت دارا امید گستر ایرانیان فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ با نام تجاری بازرگانی اشرفی در زمینه صنعت چوب آغاز کرد و اقدام به تولید و عرضه محصولات خود کرد. بازرگانی اشرفی در سال ۱۳۸۱ به تهیه فرآورده های چوبی روی آورد و در همین راستا توانست در سال ۱۳۸۳ نمایندگی شرکت ییلدیز انتگره ترکیه شد.

بازرگانی اشرفی با وجود داشتن محصولات خود و کارخانه هایی که نمایندگی آن را داشت اقدام به دپوی کامل ام دی اف در انبار بازرگانی اشرفی کرد. هدف بازرگانی اشرفی از دپوی کامل ام دی اف در انبار بازرگانی اشرفی، ایجاد نمایشگاه دائمی در طبقه دوم ساختمان شرکت و ایجاد آشنایی بیشتر مردم با محصولات این مجموعه بود.

از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه دائمی و دپوی کامل ام دی اف در انبار بازرگانی اشرفی می توان به معرفی آخرین محصولات به خریداران، سنجش بازار مصرف کالا و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی خدمات، تبادل اطلاعات، گردآوری اطلاعات جامع در مورد محصولات تولید شده، بررسی محصولات از لحاظ کمی و کیفی و … اشاره کرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن