ام دی اف سفید آرین سینا

قیمت ورق ام دی اف سفید آرین سینا

قیمت ام دی اف آرین سینا

قیمت ورق ام دی اف سفید آرین سینا مطابق با آخرین تغییرات بازار اعلام شد. به منظور اطلاع از آخرین تغییرات می توانید با مرکز فروش بازار در ارتباط باشید.

ام دی اف انواع مختلفی داردکه قیمت آن نیز به نوع آن بستگی دارد. اساسا ام دی اف به دو دسته کلی تقسیم می شودکه عبارتند از: ۱٫ MDF سفید ۲٫ MDF رنگی و طرح دار. ام دی اف سفید نیز همچنان به دو دسته براق و مات تقسیم می شود. همانطور که در ابتدا ذکر کردیم قیمت این محصول از روی نوع آن مشخص می شود. اما عامل مهم دیگری که روی قیمت آن موثر است، شرکت و برند تولید کننده است. زیرا هر کارخانه و تولیدی ویژگی ها و قیمت های خاص خود را دارد. در واقع علاوه بر اینها نیز موارد و آیتم های دیگری نیز هستند که در تعیین قیمت یک کالا یا محصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخالت دارند. اما در اینجا قیمت ام دی اف آرین سینا را بررسی می کنیم.

غول تولیدی آرین سینا

شرکت تولیدی آرین سینا از غول های بزرگ صنعت ام دی اف کشور شناخته می شوند. از نمونه های بسیار موفق در عرصه تولید ورق های خام نیز هستند. هرچند در برخی موارد قیمت های این شرکت در مقایسه با دیگر نمونه ها پایین تر است، اما این همواره نشان از پایین بودن مرغوبیت آن نیست. چراکه در بسیاری از استان های کشور اگر ورق های تولیدی آرین سینا نبود، معلوم نبود که اوضاع قیمتی بازار به چه شکل باشد. در واقع می توان گفت که شرکت آرین سینا از نظر حجم تولیدات و نیز تأثیر گذاری مستقیم بر روی قیمت بازار از جایگاه مهمی برخوردار است. چرا که حتی تصور یک روز بدون محصولات آرین سینا به خصوص ام دی اف سفید این شرکت برای فعالان این حوزه سخت است.

قیمت ام دی اف آرین سینا

اگر بخواهیم به لیست قیمت ام دی اف سفید یا حتی رنگی آرین سینا ورود کنیم، بهتر است به صورت کلی در نظر بگیریم. چرا که محصولات این شرکت نیز همچون همه کارخانه ها، در استان های مختلف دارای قیمت های متنوع است. دلیل آن نیز به هزینه های جاری از جمله حمل و نقل و غیره بستگی دارد. اما در حال جامع قیمت های ام دی اف آرین سینا در ابعاد ۱۸۳×۳۶۶ به شکل زیر می تواند باشد:

  • ام دی اف خام آرین سینا: ۳۰۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید مات آرین سینا: ۳۵۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید براق آرین سینا: ۳۵۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید آرین سینا: ۳۵۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف رنگی آرین سینا: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان

اگر شما نیز به دنبال تهیه این محصولات هستید، لطفا به منظور اطلاع از آخرین قیمت بازار با پشتیبانان و مشاوران بازار تماس برقرار کنید. همچنین برای مشاهده آخرین تغییرات نرخ همه ورق های ام دی اف کارخانه های مختلف به صفحه لیست قیمت روز ام دی اف سفید مراجعه کنید که به صورت هفتگی آپدیت می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن