ام دی اف سفید آرین سینا

پخش ام دی اف سفید آرین سینا

سفید آرین سینا

پخش ام دی اف سفید آرین سینا با بالاترین دپوی متنوع از ورق های ایرانی آغاز به کار کرد. این بخش از بازار ایران دارای تنوع کامل شرکت آرین سینا است.

ام دی اف سفید آرین سینا مراکز پخش محدودی در استان های مختلف مانند تهران و مازندران دارد. این محصول و در کل شرکت آرین سینا به دو صورت عمده فروشی و فروش مستقیم یا خرده فروشی پخش و عرضه می شود. حال این دو تفاوت هایی دارند که با هم بررسی می کنیم. عمده فروشی امتیاز ها و برتری خاصی نیست به فروش مستقیم دارد که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

عمده فروشی ام دی اف سفید

اول اینکه پخش عمده ام دی اف سفید به جو حاکم بر بازار اهمیت نمی دهد، مورد دوم اینکه، حجم معامله عمده فروش ها بسیار بیشتر از پخش مستقیم است. و در حوزه بسیار گسترده تری فعالیت دارند. و مورد سوم بحث قوانین و مقررات مالیاتی است که در این مورد دولت به شیوه متفاوتی عمل می کند. حتی قابل توجه است که در عمده فروشی هزینه ها نیز کمتر می شود. اما در بازار فروش ام دی اف هر دو این دو گروه مشغول فعالیت هستند. و می توان گفت که در هر دو دسته افراد زیادی به موفقیت در فروش و پخش ام دی اف سفید رسیده اند.

یکی از مهم ترین امتیاز هایی که پخش عمده ام دی اف سفید آرین سینا نسبت به پخش مستقیم آن دارد، آزادی در انتخاب مشتریان است. برای مثال شرکت ها در این نوع پخش، می توانند انواع محصولات رابه صورت گزینشی بخرند. این امر باعث می شود که نیاز های مختلف مشتریان به صورت کامل برطرف شود. همچنین در وقت و انرژی آنها نیز صرفه جویی می شود. در این روش پخش، حجم های بزرگی از انواع کالا را در انبار های خود نگه می دارند. به این شکل که تمام ریسک های احتمالی را کاهش می دهند. لازم به ذکر است که این افراد می توانند ام دی اف های سفید موجود در انبار را سریعتر به خریداران تحویل دهند. زیرا آنها با خریداران تماس نزدیکتری دارند.

اصلی ترین انبار پخش ام دی اف

اصولا وجود انبار های بزرگ و با دپوی بالا و همچنین با امکانات کامل و جامع، برای هر محصول و حوزه معاملاتی لازم است. در مورد ام دی اف نیز همینطور است. این محصول نیز دارای انبار های متعددی در سطح کشور می باشد. اما بازار ام دی اف سفید ایران، بزرگترین انبار می باشد که دارای دپوی کامل و محصولات متنوع می باشد. این انبار واقع در تهران است و در تمام استان ها نیز شعبه و نمایندگی آن موجود است. امتیازی که این انبار نسبت به انبار های موجود دیگر دارد این است که حجم بیشتری از محصولات را درون خود جای داده است. تنوع کالاها به نسبت بیشتر ازسایر موارد است. همچنین کیفیت محصولات آن با انبار های دیگر موجود در بازار قابل مقایسه نیست. به همین دلیل است که به عنوان بزرگترین انبار در سطح کشور شناخته شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن