ام دی اف سفید آرتا

ورق ام دی اف سفید آرتا

ام دی اف سفید آرتا

کارخانه تولید ام دی اف در ایران تعداد بسیار زیادی دارند. ورق های ام دی اف نیز در میان مدل های مختلف بیشترین میزان تولید در کشور را دارا می باشند. انواع مختلف این محصول در ابعاد و طرح ها توسط کارخانه بزرگ آرتا در استان اردبیل تولید و در شهرهای مختلف کشور عرضه می شود.

ام دی اف سفید آرتا، جزو ام دی اف های مرغوب و با کیفیت تولید ایران است که در بازارهای داخلی موجود می باشد. کارخانه آرتا در استان اردبیل احداث شده و همه روزه محصولات متنوع را تولید می کند. ورق فشرده سفید آرتا یکی از خوش قیمت ترین نوع ام دی اف موجود در بازار داخلی است، البته این قیمت در قبال کیفیت بالای محصول بسیار پایین است.

انواع ورق سفید آرتا از نظر فروش یکی از ارزان ترین محصولات موجود در بازار می باشد. لیست قیمت روز این محصولات نیز تا چند ماه پیش طی فواصل زمانی طولانی به روز می شد اما با روند رشد نوسانات در بازار معاملات، سبب رشد تغییرات در نرخ فروش ام دی اف سفید آرتا نیز شد. البته ام دی اف سفید آرتا در چند هفته اخیر شاهد روند تغییرات جدیدی بود. روند کاهش نرخ این محصولات خیلی سریع اتفاق افتاد و به اصطلاح نرخ ها شکسته شد.

ابعاد ورق های آرتا

ابعاد ورق های ام دی اف در حالت کلی سوال همه فروشندگان و خریداران است و دانستن ابعاد به هنگام خرید دارای اهمیت است. زیرا با دانستن ابعاد می توان تغییرات را در محاسبات عددی خود اعمال کرد. ولی به طور کلی ابعاد ورق های آرتا نیز مانند سایر ورق ها، می توان در چند دسته تقسیم بندی نمود که به شرح زیر است.

  • ۳۶۶ × ۲۱۰ سانتیمتر که به لحاظ بزرگی ابعاد منجر به کاهش پرت و بهینه شدن هزینه نهایی می شود.
  • ۳۶۶ × ۱۸۰ سانتیمتر این سایز عمده ورق های آرتا را تشکیل می دهد.
  • ۲۸۰ × ۱۲۲ سانتیمتر سایز عمده هایگلاس ها می باشد.
  • ۲۳۴ × ۱۸۰ سانتیمتر که سایز ورق های پلی گلاس است و عمدتاً قیمت بلایی دارند.
  • ۲۶۰ × ۲۰۴ سانتیمتر و ۲۷۵ × ۱۲۲ سانتیمتر سایر ابعاد ورق های شرکت آرتا است، و به هنگام خرید و قبل از آن دانستن این ابعاد از ملزومات می باشد.

استان اردبیل یکی از مراکزی است که تا چند سال پیش تولیدی های فعال زیادی در این زمینه نداشت. کارخانه بزرگ آرتا اردبیل، فعالیت خود را جهت تامین نیاز بازار استان و کشور به انواع ورق ام دی اف شروع کرد. در حال حاضر محصولات تولید شده توسط این مرکز علاوه بر فروش در بازار های اردبیل و سایر شهرها، به کشورهای همسایه نیز صادر می شود. محصولات کارخانه آرتا با استفاده از با کیفیت ترین ورق های خام ایرانی و خارجی، توسط خطوط مجهز و مدرن ماشین آلات روز دنیا ساخته می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن