ام دی اف سفید آرین سینا

ام دی اف سفید آرین سینا

ام دی اف سفید آرین سینا

ام دی اف سفید آرین سینا جزو پرفروش ترین ورق های بازار است. در حال حاضر تقریبا می توان گفت که قیمت خرید و فروش محصولات کارخانه آرین سینا ارزان ترین است.

پیش از صحبت در مورد شرکت تولیدی آرین سینا بهتر است بدانیم ام دی اف سفید چیست و چه کاربرد و ویژگی هایی دارد. ام دی اف سفید بیشتر در مسائل صنعتی به کار می رود و ۵۰ برابر رنگ های دیگر استفاده می شود، به دلیل اینکه از رنگی ها ارزانتر است و کاربرد بیشتری نیز دارد. برای مثال در یک باکس ام دی اف که از ۵ دیواره تشکیل شده است، ۴ دیوار آن را از ام دی اف سفید استفاده می کنند و تنها درب آن را می توانند به رنگ دلخواه خود انتخاب کنند، حتی ممکن است فردی آن را هم از MDF سفید انتخاب کند!

در کل MDF سفید از کشور هایی مانند ترکیه، مالزی و یا چین وارد می شد، اما به تازگی چند شرکت در داخل کشور نیز به تولید ام دی اف سفید می پردازند که یکی از آنها شرکت تولیدی آرین سینا است. این کارخانه از ۰ تا ۱۰۰ تولید ام دی اف های سفید مانند تولید مغزی، روکش و غیره را بر عهده دارند. لازم به ذکر است که این کارخانه تمام انواع این MDF از جمله ام دی اف سفید براق، مات، برفی، های گلس، صابونی و غیره را تولید و بارگیری می کند.

کارخانه ام دی اف آرین سینا

ام دی اف آرین سینا یکی از تولیدات داخل کشور است که کارخانه آن در شمال کشور، استان مازندران واقع در شهر ساری می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۸۰ توسط دکتر جهرمی، وزیر محترم کار و امور اجتماعی افتتاح گردید. در تیر ماه سال ۱۳۸۶، پس از راه اندازی ماشین آلات صنعتی محصولات خود را تولید و به بازار مصرف داخلی عرضه نمود. این شرکت به دلیل دارا بودن نازلترین قیمت ها توانسته در بین برند های دیگر موجود در بازار بهترین جایگاه را کسب کند.

اختصاص سرمایه گذاری های متعدد و بهره گیری از حداکثر امکانات تولید باعث شده است که این شرکت در چند سال اخیر به عنوان رهبر بازار در صنایع سلولزی مرتبط محسوب شود. کارخانه MDF آرین سینا همواره در تلاش است که هر روزه سهم بازار خود را با ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با انتظارات مشتریان تطابق دهد. قابل توجه است که تمامی ماشین آلات موجود در این کارخانه عموما تولید و ساخت کشور های خارجی از جمله آلمان و ایتالیا می باشند.

خط تولید آرین سینا

شرکت آرین سینا تمامی انواع ام دی اف که شامل ام دی اف های رنگی و سفید می شود را داراست و تولید می کند. اما ما در این مقاله بیشتر به ام دی اف سفید می پردازیم، به این دلیل که کاربرد بیشتری دارد. به طور کلی ام دی اف سفید در دو نوع تولید می شود: MDF سفید براق و MDF سفید مات و هر کدام از این انواع زیر مجموعه های خاص خود را دارند. برای مثال ام دی اف سفید مات از انواعی مثل فوق برجسته، پوست تخم مرغی، برفی و غیره تشکیل شده است که هر کدام از آنها جنس و ویژگی های خاص خود را دارند.

لازم به ذکر است که ظرفیت تولید ام دی اف سفید این واحد بیش از ۱۰۰,۰۰۰ متر مکعب در سال می باشد. طرح تولید ام دی اف روکش شده نیز از سال ۱۳۸۵ در این کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد و با ظرفیت تولید  ۵,۳۰۰,۰۰۰متر مربع شروع و در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن