ام دی اف سفید

قیمت ورق ام دی اف سفید تبریز

ورق ام دی اف سفید

بر اساس نیاز جامعه ام دی اف بهترین جایگزین برای چوب طبیعی شده است. به گونه ای که تقریبا ۶۰ درصد فروشندگان محصولات چوبی در هر استان و هر شهری، فروش خود را به ام دی اف و البته ورق سفید اختصاص داده است. ورق ام دی اف در بسیاری از کشورها از جمله ایران و شهرهای زیادی تولید می شود که شهر تبریز یکی از این شهرها است.

چندین تولید کننده موفق و فعال نیز در شهر تبریز مشغول تولید ورق ام دی اف سفید هستند که نمایندگی فروش مربوط به آن ها در شهر های مختلف از جمله خود تبریز وجود دارد. البته به غیر نمایندگی های فروش ورق ام دی اف تولید شهر تبریز، نمایندگی های سایر تولید کنندگان نیز در شهر تبریز وجود دارد.

تبریز به عنوان یکی از قطب های فروش ورق ام دی اف سفید در کشور محسوب می شود. اغلب ورق ام دی اف سفید تولید تبریز قیمت مناسبی نسبت به کیفیت ورق تولید شده دارند. تنوع ورق ام دی اف سفید تبریز به قدری بالاست که توجه هر صنعتگری را به سوی خود جلب می کند. نمایندگی های فروش که قیمت ورق ام دی اف سفید تبریز را با توجه به قیمت بازار فروش و قیمت تمام شده ورق محاسبه می کنند. یعنی هم نمایندگی بر اساس قیمت وضع شده از سوی کارخانه اقدام به فروش ورق ام دی اف سفید می کند. یعنی نمایندگی ها حکم قانونی فروش محصولات یک کارخانه را براساس شرایط وضع شده از نظر قیمت، اقدام به فروش می کنند.

آخرین لیست قیمت ام دی اف

به عبارت دیگر بهترین روش اطلاع از قیمت ورق ام دی اف سفید در تبریز، مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش در سطح شهر است. البته گاهی نوسانات در قیمت ذکر شده قابل اغماض است، چون قیمت بر اساس نرخ مواد اولیه، متغیر است. قیمت ورق ام دی اف سفید تبریز در بازار  از ۳۴۰٫۰۰۰ تا ۵۰۰٫۰۰۰ تومان معامله می‌شود که این تفاوت قیمت، به دلیل تفاوت در کیفیت، تفاوت در برند تولیدی و حتی ابعاد ورق ام دی اف سفید است.

ام دی اف از پر مصرف ترین فرآورده های چوب است. انواع کابینت، کمد های دیواری، سرویس خواب، مبلمان از جمله مواردی است که در صنعت دکوراسیون داخلی استفاده می شود. از طرفی دیگر، ام دی اف به دلیل تنوع در طرح، رنگ مورد استقبال قرار گرفته است. قیمت ورق ام دی اف به دلیل استقبال و خرید و فروش بالا، سریع تغییر می کند. همچنین با تغییر قیمت مواد اولیه، آخرین لیست قیمت  ام دی اف در بازار متفاوت می شود. لیست قیمت ام دی اف بر حسب نوع ام دی اف متغیر است. در اینجا به قیمت برخی ورق های ام دی اف اشاره می کنیم:

ام دی اف سفید ورقی: ۳۵۰۰۰۰ تومان

ام دی اف سفید پالتی : ۴۵۰۰۰۰ تومان

ام دی اف سفید تریلی: ۵۰۰۰۰۰ تومان

و قیمت انواع ورق ام دی اف اعم از سفید و رنگی در انواع طرح مات، براق، برجسته، تیمبرلند، تا سقف ۶۰۰.۰۰۰ تومان خرید و فروش می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن