ام دی اف سفید

کارخانه ام دی اف سفید ملامین سازه تبریز

کارخانه ام دی اف تبریز

کارخانه ام دی اف سفید ملامین سازه تبریز به عنوان یکی از بزرگترین خطوط تولید ام دی اف در ایران فعالیت می کند. قیمت ام دی اف سفید این کارخانه ارزان است.

کارخانه ام دی اف سفید ملامین سازه تبریز، به مدیریت حمید لایی، در تاریخ ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید و مشغول فعالیت شد. فعالیت تولیدی این مجموعه در محل کارخانه، واقع در استان آذربایجان شرقی، شهرستان آذر شهر، ما بین شهرک صنعتی شهید سلیمی و روستای ترامین می باشد. فعالیت تولیدی این کارخانه مثلا در تولید انواع ورق ام دی اف سفید، خام، نئوپان، انواع پنل ها و تخته، با مجوز و پروانه استاندارد، مشغول تولید و فعالیت هستند. کارخانه ملامین سازه تبریز در تولید ورق ام دی اف سفید، یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های شمال غرب کشور می باشد. ام دی اف سفید تبریز، در سراسر کشور مشتریان ویژه خود را دارد.

کارخانه ملامین سازه در شهر تبریز چندین نمایندگی فروش فعال برای دسترسی آسان خریداران تاسیس کرده است. این مراکز فروش حضوری و غیرحضوری به پخش و عرضه ام دی اف سفید تبربز، در فروشگاه های تبریز و تمام شهرستان ها اطراف می پردازند. همچنین مشتریان و خریداران می توانند با رجوع مستقیم به این دفاتر و نمایندگی ها، ام دی اف مورد نظر خود را با قیمت مناسب و با نهایت اطمینان، خریداری کنند.

قیمت ارزان ام دی اف تبریز

از گذشته بشر، در پی این بوده که بدون اینکه هزینه بالایی را بکند، همواره محصول با کیفیت را بدست آورد. از زمانی که تولیدات چوبی جای خود را به ام دی اف و ورق های فشرده داددند، تا حدودی این خواسته بشر پاسخ داده شد. ام دی اف بهترین جایگزین برای تولیدات چوبی است. مثلا زمانی برای خرید یک میز ممکن بود، بسیار هزینه کنید و در نهایت کالا چندان از نظر کیفیت مورد پسند شما قرار نمی گرفت. اما امروزه با تولید ام دی اف، می توانید با قیمت بسیار پایین، بهترین، با کیفیت ترین و در عین حال متنوع ترین محصولات را خریداری کنید.

ام دی اف تولید تبریز، یکی از ارزان ترین محصولات از نظر قیمت، در سطح کشور است. تولیدات این شهر، اگرچه با تولیدات شهرهای دیگر از نظر کیفیت یکسان است، اما در بحث قیمت، یکی از خوش قیمت ترین ام دی اف های تولید شده می باشد. همه ی ما به هنگام خرید، قبل از اینکه قیمت محصول چند است؟ با توجه به کیفیت آیا قیمت آن هم بالاست؟ ولی پس از آگاهی از قیمت، اگر متناسب با هزینه ای می خواهیم بکنیم، باشد، قطعا انتخاب ما خواهد بود، اغلب ام دی اف ها به نسبت کیفیت، قیمت بالایی هم دارند اما ام دی اف تبربز، در مقابل کیفیت بالا، قیمت پایین تری نسبت به محصولات مشابه خود دارد.

اگر شما خریداران گرامی نیز قصد تهیه ام دی اف ارزان اما با کیفیت دارید، پیشنهاد ما برای شما، ام دی اف تولید شده کارخانه تبریز است، که یکی از خوش نام ترین این کارخانه ها، ملامین سازه تبریز می باشد. لازم به ذکر است، این مجموعه برای خریدارانی که در شهرهای دیگر هستند، فروش غیر حضوری و تحویل سریع را فراهم کرده اند تا همه از تولیدات آن ها بهره مند شوند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

‫۳ نظرها

  1. سلام.خوب هستین.من حسین هستم از اصفهان.چند وقته تو کار فروشندگی ورق های ملامین و MDFهستم،۳۱سالمه و تاحالا به هر کاری زدم نشده.گفتم به شما یه پیام بدم.اونقدری سرمایه ندارم.از شما خواهش میکنم اگه کاری هست که من بتونم انجام بدم که موفق باشم،بهم پیشنهاد کنید.یا فروشندگی تو شهر لصفهان،یا عاملیت فروش،یا بازاریابی تو شهرای مختلف یا هرچی.فقط عاجزانه ازتون تقاضا دارم یکاری واسم بکنید
    این شماره من هست،مشتاقانه منتظر تماس شما هستم۰۹۱۳۷۳۷۱۹۸۸

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن