ام دی اف سفید

کارخانه روکش ام دی اف سفید کرج

روکش ام دی اف سفید

امروزه اکثر ام دی اف تولید شده در جهان به صورتی روکش شده و به عبارت ساده تر روسازی شده مصرف می شوند. تفاوت روکش ام دی اف با یکدیگر از مهمترین تفاوت آنها است. این روکش کردن شامل انواع روکش طبیعی و مصنوعی و رنگ و لاک های مختلف است. ام دی اف سفید تولید شده در کرج به صورت روکش شده و عمدتاً با روکش های مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. روش های روکش در کارخانه روکش ام دی اف سفید کرج به دو روش طبیعی و مصنوعی می توان تقسیم کرد.

روکش طبیعی ام دی اف سفید کرج به لایه های نازک چوب گفته می شود که طی فرآیند خاصی تولید می شود. معمولا پس از پخت چوب در بخار یا آب داغ، گرده بین مرغوب چوب را با روش لوله بری یا تراش گیری تبدیل به لایه ها یا ورقه های نازک چوب تزبینی می کنند.

روکش مصنوعی ام دی اف سفید کرج لایه ها و ورق های منفرد یا مرکب را از موادی نظیر کاغذ، مواد ترموپلاستیک و غیره ساخته می شود که می تواند به رزین های مختلف ملامین و فرمالدئید آغشته باشد. این ورق ام دی اف سفید می تواند با لایه پوششی مقاوم در برابر عوامل مختلف پوشش داده شده باشند.

کارخانه روکش ام دی اف سفید کرج با هر دو روش معرفی شده اقدام به روکش ام دی اف سفید می کند. البته شاید در اغلب شهرها کارخانه تولید ام دی اف موجود باشد، ولی ممکن است همه آنها مجهز به خط تولید روکش ام دی اف نباشند. اما کارخانه کرج، از جمله مجهزترین کارخانه تولید ام دی اف سفید در کشور است.

قیمت ارزان ورق تولیدی کرج

در هر نوع محصول تولیدی همیشه گران ترین و ارزان ترین قیمت مطرح است. ورق های فشرده چوبی، از متریال های به روز است که در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های تولید کننده انواع ورق های فشرده، به جهت استفاده از مواد اولیه داخلی سعی در تولید ورق تولیدی ارزان قیمت دارند و در این راستا نیز موفق شده اند.

شهر کرج، با وجود شهرک های صنعتی بزرگ که تولید کننده اصلی در حوزه چوب به شمار می آیند، در حال حاضر اقدام به تولید ورق قیمت ارزان می کند و پس از برخی کارخانجات که ورق ارزان قیمت، ورق تولیدی کرج در رتبه ارزان قیمت ترین ورق ها‌ قرار می گیرد که علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت آن نیز مطلوب است و در قبال آن از مواد اولیه مرغوب جهت تولید ورق استفاده شده است. اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه ورق های ارزان قیمت را دارید حتما از محصولات تولیدی کرج دیدن فرمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن