ام دی اف سفید فومنات

ام دی اف سفید پلی گلاس فومنات

ام دی اف پلی گلاس

پلی گلاس فومنات نام تجاری محصولی جدیدی به نام های گلاس است. در پروسه تولید این محصول، محصولات ملامینه با یک پوشش ظریف از رزین مخصوص پوشیده و صیقلی می شود به گونه ای که گویی یک پوشش شیشه ای بر روی تخته قرار داده شده است. از جمله ویژگی بارز ام دی اف سفید پلی گلاس فومنات ابعاد آن است که تنها پلی گلاس تولید شده با این ابعاد در کشور است. همچنین براقیت و مقاومت این محصول زبان زد مصرف کنندگان است.

محصولات پلی گلاس به دلیل دامنه وسیع رنگ و طرح و خصوصیات بارز مقاومت در برابر خش پذیری و قیمت مقرون به صرفه در زمره متداول ترین ام دی اف سفید در بازار محسوب می شود. با توجه به روش خاص و کیفیت تولید بالا ام دی اف سفید پلی گلاس فومنات، از شاخص آرین محصولات در بازار ایران است. در واقع پلی گلاس نوعی ام دی اف با روکش پلاستیکی است که پلی گلاس نام دارد. پلی گلاس همانند شیشه شفاف است. جنس پلی گلاس فومنات از نوعی پلی کربنات است که ظاهری شبیه شیشه دارد اما نسبت به شیشه محکم تر و سبک تر است.

در ام دی اف سفید پلی گلاس فومنات یک لایه ۷۵ میکرونی از پلی استر بر روی سطح یک ورق ام دی اف دو رو ملامین پرس شده است که رنگ نهایی آن بستگی به رنگ ملامین آن دارد. عدم رنگ پذیری از ویژگی برجسته این محصول است. همچنین به قدری مقاومت بالایی دارد که به راحتی می توان با هر نوع اسفنجی آن را تمیز کنید و هیچ خش بر روی سطح آن باقی نماند.

تفاوت ورق پلی گلاس و هایگلاس

تفاوتی که میان ورق پلی گلاس و هایگلاس می توان بیان کرد در چند مورد قابل ذکر است که به چند مورد از این تفاوت اشاره می شود:

براقیت

در حالت کلی پلی گلاس به نسبت هایگلاس در میزان براقی و شفافیت، سطح بسیار صیقلی و یکنواختی دارد. اما در ورق پلی گلاس ما روی یک ورق به طور همزمان هر دو حالت مات و براقی در کنار هم داریم که در ورق هایگلاس چنین زیبایی وجود ندارد.

خط و خش

ورق هایگلاس نیاز به مراقبت در برابر خط و خش دارد، حتما باید با دستمال های نرم و شوینده های ملایم سطح هایگلاس را تمیز کرد. اگر سرکه یا مواد اسیدی بر روی هایگلاس ریخته شود ممکن است آسیبی محسوس به سطح آن وارد کند. از جمله تغییر رنگ و شفافیت که به مرور زمان جذابیت هایگلاس را بین می برد. تفاوت پلی گلاس در این مورد این است که وقتی می گوییم پلی گلاس ورقی ضد خش و خط است، یعنی اگر آن را با دستمال و .. تمیز کنیم، آسیب نمی بیند.

تمام تلاش ما علاوه بر معرفی محصول، بیان تفاوت های آن ها نیز است. امید است که در این راستا. ثابت قدم بوده، و به درستی شما را در انتخاب محصول با کیفیت یاری کرده باشیم.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن