ام دی اف سفید

قیمت عمده ام دی اف سفید

ام دی اف سفید

قیمت عمده ام دی اف سفید ایرانی و خارجی برای سال ۱۳۹۹ اعلام شد. در این بازار می توانید علاوه بر مشاهده روز قیمت ها، ثبت سفارش پالت و تریلی هم داشته باشید.

قیمت فروش عمده ام دی اف سفید و پخش عمده، با توجه به وجود تعداد کارخانه های مختلف تولید این نوع محصولات و وجود تعداد شعبات و نمایندگی های مجاز در سراسر کشور جهت فروش و پخش ورق سفید، این امکان را برای مشتریان و خریداران فراهم آورده است که محصولات مشابه را از لحاظ کیفیت و قیمت باهم مقایسه کنند. با توجه به اینکه ام دی اف سفید نیز بر حسب کیفیت و ابعاد و اندازه قیمت گذاری می شود. پس می توان گفت قیمت عمده این ورق ها با قیمت فروش تک ورقی، هر پالت ام دی اف و یا به عبارت دیگر خرده فروشی، متفاوت است.

همچنین علاوه بر اندازه و کیفیت و سایز، نوع ام دی اف سفید از لحاظ رنگ، جنس، مات و براق بودن نیز در قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارد. برای اطلاع شما مصرف کنندگان عزیز، در زیر لیست قیمت عمده ورق ام دی اف سفید ایرانی و ترک را بیان می کنیم. از این ورق ها اغلب برای تولید کابینت آشپزخانه و انواع کمدهای دیواری و سایر سازه های ام دی اف دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. البته در جریان هستید که برای قیمت دقیق و به روز، با توجه به نوسانات اخیر در بازار قیمت این محصول، حتما قبل از خریداری با تلفن پشتیبانی و مشاوره بازار ام دی اف سفید ایران تماس بگیرید.

نرخ روز پالت ام دی اف

  • ام دی اف سفید مات ایرانی: ۳۵۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید براق ایرانی: ۳۵۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید مات خارجی: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید براق خارجی: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان

ورق ام دی اف خام، یکی از پرکاربردترین اجزای محصولات دکوراسیون داخلی مانند کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخانه، کمد دیواری، سرویس خواب، میز تلویزیون، مبلمان و غیره است. به همین دلیل نرخ ام دی اف خام یا به عبارت دیگر، نرخ روز پالت ام دی اف، یک عامل اساسی در این محصولات به شمار می رود. نرخ روز پالت ام دی اف سفید به صورت حدودی بین ۳۵۰.۰۰۰ تا ۴۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

نرخ به روز هر پالت ام دی اف ایرانی و خارجی به صورت دقیق در سایت تمام تولید کنندگان و کارخانجات این محصول به صورت روزانه و حتی گاهی به صورت ساعتی، با توجه به نوسانات قیمت در بازار، به صورت لحظه ای به روز رسانی می شود. اگر شما نیز قصد تهیه ام دی اف برای تزیینات داخلی منزل، یا محل کار خود را دارید، و می خواهید به صورت دقیق و به روز قیمت ها در اختیارتان قرار داده شود، حتما با تیم پشتیبانی و مشاورانی که تمام تولید کنندگان مصنوعات چوبی برای رفاه حال شما و احترام به حق شما، فراهم کرده اند، تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر مقایسه قیمت و اطلاع از آن، از کیفیت محصول مورد نظر خود با تولیدات مشابه، تصمیم نهایی خود را برای تهیه محصول مورد نظر خود، با اطمینان خاطر بگیرید و از خرید خود راضی باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن