ام دی اف سفید پاک چوب

نمایندگی فروش ام دی اف سفید پاک چوب مشهد

ام دی اف پاک چوب مشهد

نمایندگی فروش ام دی اف سفید پاک چوب مشهد افتتاح شد. در این مجموعه ورق های تولیدی کارخانه پاک چوب شعبه خراسان رضوی به صورت مستقیم عرضه می شود.

نمایندگی فروش ام دی اف سفید پاک چوب مشهد، یکی از بزرگترین و مجهزترین نمایندگی کارخانجات زنجیره ای پاک چوب است که نخستین بار در خوزستان احداث شده است. پس از کارخانه پاک چوب خوزستان، مجموعه پاک چوب مشهد از بهترین تولید کنندگان ام دی اف سفید در کشور است که دارای نمایندگی فروش ام دی اف سفید در سراسر کشور هستند.

نمایندگی فروش پاک چوب مشهد، به دلیل استقبال شدید مردم از محصولات این مجموعه همواره پر رونق بوده و چندین نمایندگی فروش متعدد در سطح شهر مشهد مشغول به فعالیت و فروش ام دی اف سفید هستند.

البته یکی از دلایل اصلی فروش بالای ام دی اف سفید در نمایندگی مشهد، تعداد جمعیت، افزایش مصرف ام دی اف سفید جهت تولیداتی نظیر مبلمان، کمد، سرویس خواب و … باعث شده تا میزان فروش این نمایندگی نیز بالاتر از حد معمول باشد.

کارخانه تولیدی پاک چوب مشهد

گروه صنعتی پاک چوب در سال ۱۳۷۴ در یک کارگاه کوچکی به مساحت ۴۰ متر در محلی اجاره ای در شهر شوش احداث شد. اندک مدتی بعد تعداد کارکنان فزایش یافت. به دلیل حجم بالای سفارشات و افزایش میزان تولید این شرکت در سال ۱۳۸۳ اقدام به احداث اولین کارخانه خود در استان خوزستان کرد و با روند صعودی که در این سال ها و کسب افتخارات بدست آمده توانست کارخانه تولیدی خود را در شهر مشهد راه اندازی و به بهره برداری رساند.

کارخانه تولید پاک چوب مشهد یکی از شعبات پاک چوب است که  جزو یهرترین و مجهزترین کارخانه تولیدی صنایع چوبی در ایران هستند. کارخانه تولیدی پاک چوب مشهد از مواد اولیه واناچای و روکش های وارداتی ملامینه تولید می شود. کارخانه پاک چوب مشهد علاوه بر تولید ورق ام دی اف سفید، بر تولید انواع ورق هم می پردازد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که توانسته در بحث کیفیت به راحتی با رقبای خود در بازار داخل رقابت کند و جایگاه خود در بازار های داخلی و حتی خارجی و بخش صادرات، تثبیت کند.

نمایندگی فروش ام دی اف سفید پاک چوب در سراسر کشور به صورت خرد و تک ورق برای مشتریان مصرف کننده انجام می شود. البته فروش این محصول به صورت پالت و تریلی هم برای فروشندگان نیز صورت می گیرد. کارخانه پاک چوب مشهد نمایندگی فروش ام دی اف سفید علاوه بر مشهد و اهواز در شعر تهران را نیز دارا می باشد. اگر در استان هایی سکونت دارید که کارخانه پاک چوب نمایندگی فروش دارد، حتما از نمایندگی های معتبر پاک چوب خرید خود را انجام دهید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن