ام دی اف سفید

چوب ام دی اف سفید اکلیلی

ام دی اف اکلیلی

چوب ام دی اف سفید اکلیلی یا متالیک از نمونه های موفق و پرفروش بازار است. این نمونه ها دارای روکش بسیار زیبا و عالی برای دکوراسیون منازل هستند.

ورق ام دی اف سفید اکلیلی یکی از بهترین محصولات تولید داخل می باشد. ورق اکلیلی با شکل ظاهری متفاوت و اکلیل مانند را به عنوان ورق ام دی اف سفید اکلیلی دسته بندی می کنند. این نوع محصول عمدتاً در ساخت کابینت و به خصوص کمد دیواری استفاده می شود. استفاده از این ورق اکلیلی برای ساخت تزیینات داخلی، طرحی جذاب به محیط می بخشد و به دلیل روشن بودم سطوح ورق اکلیلی به راحتی نور در در محیط انعکاس داده می شود. دلیل نام گذاری ورق اکلیلی بدین جهت است که مواد اولیه این محصول گویا از اکلیل بوده است.

از ام دی اف سفید اکلیلی برای ساخت و تولید انواع کابینت، دیوار کوب، بدنه کتابخانه و کمد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع رنگی بسیار زیاد از مزایای استفاده از این ورق می باشد. ابعاد استاندارد ورق اکلیلی نیز مانند ابعاد استاندارد سایر ورق ها، ۱۸۳ × ۳۶۶ سانتی متر می باشد و ضخامت آن نیز به صورت معمول ۱۸ میلی متر است.

تولید محصولات از ورق ام دی اف سفید یکی از پرکاربردترین ها در بازار می باشد. این نوع ورق در انواع مختلف و روکش های متفاوت دارد. این تنوع باعث شده که شما هنگام انتخاب طرح و مدل مورد نظر خود، انتخاب محدودی نداشته باشید.

انواع ورق سفید

ام دی اف سفید اکلیلی در حالت کلی و به صورت عادی براق و درخشان هستند، و این به خاطر مواد اولیه این محصول است. برای تشخیص کیفیت این ورق یک راه ساده برای شما بیان می‌ کنیم، به این صورت که شما یک تکه از این ورق را در برابر نور بالا یا لامپ گرفته و اگر موج خفیف یا به بیان ساده رگه و شیار های بسیار نزدیک به هم باشد، یعنی کیفیت این محصول در حد استاندارد می باشد، اگر موج شدید باشد، نمی توان کیفیت آن را تضمین کرد.

ورق ام دی اف سفید از فرآورده های چوب می باشد که به روش خشک تولید می شود. چوب ام دی اف انواع مختلف اعم از خام، سفید، هایگلاس، ملامینه، مات، صابونی و … می باشد. ام دی اف خام را پس از تولید می توان با انواع روکش برای استفاده در در محیط و تزیینات داخلی مورد بهره برداری قرار داد. یکی از پرکاربردترین متریال برای تزیینات داخلی، ورق ام دی اف سفید است که برای ساخت انواع کابینت، کمد، میز های ال سی دی، سرویس خواب و … مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما نیز قصد تهیه انواع وسیله برای منزل یا محل کار خود هستید، برای اینکه از محل زندگی خود لذت ببرید، پیشنهاد می دهیم از وسیله هایی که در هنگام تولید از متریال چوب و ورق سفید استفاده شده، انتخاب کنید، تا هم از لحظاتی که در آن محل هستید خسته نشوید و هم از کیفیت، مرغوبیت و دوام این محصولات تا سالیان سال بهره مند شوید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن