ام دی اف سفید

ام دی اف سفید طرح چوب

سفید طرح چوب

ام دی اف سفید طرح چوب از جمله نمونه ورق های پر طرفدار بازار ایران است. ورق سفید طرح دار برای درب سازه ها و در دکوراسیون تزئینی کاربرد بیشتری دارد.

می دانیم که ام دی اف ها دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند که هر کدام بنا به استفاده و نیاز افراد به آنها پیشنهاد می شوند.  اما در این مقاله می خواهیم به بررسی ام دی اف های سفید طرح چوب بپردازیم که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد. یکی از انواع ام دی اف ها نوع رنگی آن است که با ترکیب رنگ هایی که هارمونی گرمی به فضای خانه و هر محیطی که تصمیم به نصب ام دی اف دارید می دهد. در حال حاضر ما با این دسته کاری نداریم و راجب آن صحبت نمی کنیم. دسته دیگر، ام دی اف سفید است که این نوع هم متشکل از طرح های متفاوتی است.

مدل های مختلف ام دی اف

با این که ام دی اف سفید یک ورق تک رنگ است و در انواع طرح ها، رنگ آن ثابت می ماند، اما تنوع آن زیاد است. برای مثال، این ورق ها به دو دسته کلی تقسیم می شود. ۱٫ براق ۲٫ مات تقسیم می شوند. ام دی اف سفید براق، نیازی به توضیح خاصی ندارد چرا که از نام آن پیداست. یک لایه براق روی ام دی اف نصب می شود که باعث درخشندگی بیشتر آن می شود.

و اما دسته دوم، ام دی اف سفید مات است که برعکس نوع براق آن، از گستردگی و تنوع زیادی برخوردار است. این ام دی اف ها خود به چند دسته خاص تقسیم می شوند. به چند نمونه که کاربرد بیشتری دارند اشاره می کنیم. یکی از انواع آن، طرح های صابونی و دونه برفی هستند که باز هم از نام آنها مشخص است که دارای چه مشخصات ظاهری هستند. برای مثال، ام دی اف سفید دونه برفی ظاهری مانند دانه های برف دارد که دانه دانه و سفید است. یکی از انواع دیگر آن فوق برجسته (فرامید) و شیار دار است. این دسته از زیر مجموعه های برجسته ام دی اف مات هستند. که حتی با یک بار لمس متوجه عمق برجستگی آن می شوید.

در ابتدای مقاله ذکر شد که می خواهیم در مورد ام دی اف سفید طرح چوب اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. در ابتدا خواستیم شما را با مفهوم ام دی اف سفید آشنا کنیم و بعد وارد این بحث شویم. یکی از طرح ها و زیر مجموعه های ام دی اف سفید که بیشتر شرکت های تولید کننده به عرضه آن می پردازند، ام دی اف های طرح چوب است. به این صورت که طرح و شیار هایی که در چوب به کار رفته در این ام دی اف هم به صورت بارزی قابل مشاهده است. با این تفاوت که رنگ آن سفید است. البته لازم به ذکر است که می توانید ورق های طرح چوب را از نوع رنگی آن و به رنگ دلخواهتان انتخاب کنید.

طرح های ام دی اف

ام دی اف ها انواع تجهیزاتی هستند که می تواند به دکوراسیون داخلی آشپزخانه، اتاق، محل کار و غیره چهره جذاب و متفاوتی ببخشد. امروزه این MDF ها در انواع جنس، رنگ و طرح ساخته می شوند که به بررسی برخی از مطرح ترین آنها می پردازیم. یکی از امواع پرطرفدار و پرکاربرد ام دی اف ها، ورق های سفید و های گلس است که تقریبا ظاهری ساده و شیک دارد. انواع مختلفی دارد که می توان از: مات، فوق برجسته و غیره نام برد.

از انواع دیگر آن که تقریبا کمتر از مورد قبلی مورد استفاده قرار می گیرد، ام دی اف های رنگی و طرح دار است. تنوع این محصول بسیار زیاد است و حتی ممکن از ترکیب دو یا سه رنگ یا حتی بیشتر تشکیل شود. برای مثال ام دی اف قهوه ای روشن، کرم قهوه ای، سفید طوسی، وکیوم سفید و غیره نام برد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن