ام دی اف سفید

ام دی اف فوق برجسته سفید

ام دی اف برجسته سفید

ام دی اف فوق برجسته سفید چگونه است؟ مارک فرامید ام دی اف برجسته چند است؟ جهت خرید ام دی اف سینکرونایز از کجا می توان ثبت سفارش کرد.

ام دی اف برجسته

ام دی اف فوق برجسته سفید در قیاس با چوب ساختار یکنواخت داشته و دارای گره، رگه و شکاف نیست. اما از نظر کاربرد مثل چوب طبیعی و فیبر و نئوپان قابلیت سوراخ کاری، برش، پرداخت، رنگ کاری و … است. یکی از ضخیم ترین و در عین حال زیباترین روکش های ورق ام دی اف، روکش فوق برجسته سفید است. این روکش به دلیل برجستگی زیبا و طبیعی خود جزو پرفروش ترین ام دی اف ساده است که برگرفته از ورق های اروپایی است و در کابینت مدرن استفاده می شود.

زیباترین کابینت های فوق برجسته روکش های سفید با طرح و گره طرح چوب و در انواع رنگ تولید شده است. ام دی اف فوق برجسته سفید برخلاف روکش های طرح قدیم، به جان دادن به کابینت های ساخته شده کمک می کند. اصولاً از ورق ام دی اف فوق برجسته سفید در کنار ورق های تک رنگ ساده  به صورت تلفیقی استفاده می شود و این ترکیب جلوه بی نظیری به کار می بخشد. بافت ام دی اف فوق برجسته سفید علاوه بر طبیعی بودن، دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر حرارت و آتش، رطوبت، حشرات و … است. اگر شما نیز در شرف‌ ساخت یا تازه کردن کابینت های آشپزخانه خود یا سایر وسیله های خود هستید، حتما قبل از تصمیم گیری از محصولات ورق ام دی اف فوق برجسته سفید دیدن کنید.

ام دی اف شرکت فرامید چگونه است؟

نام اصلی این برند از ترکیب دو اسم امید و فرید متشکل شده است و این شرکت در واقع یک شرکت ایرانی الاصل است که توانسته با تولید انواع ورق ام دی اف توجه بازار داخل ایران را به خود جلب کند. دلیل اصلی توجه به ام دی اف شرکت فرامبد استفاده از روکش های ایتالیایی است که با مغز ام دی اف واناچای تایوان تولید و روکش می شود و روانه بازار می گردد.

شرکت فرامید با اقدام به استفاده از روکش های ایتالیایی که دقیقا شبیه ورق ام دی اف های کلیاف ساخت ایتالیا است نموده و از مزایای ورق ام دی اف کلیاف ساخت ایتالیا برجستگی روی سطح ورق و زیبایی منحصر به فرد آن است. اما به علت قیمت بالای ورق کلیاف چندان مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت. ولی شرکت فرامید توانست این ورق ام دی اف را در ایران با قیمت پایین تر عرضه کند و توجه بسیاری از تولید کنندگان و کارخانجات را به سمت خود جلب نماید.

شاید در مقابل این سوال که ام دی اف شرکت فرامید چگونه است؟ اینگونه پاسخ داد که یک شرکت ایرانی و نوپا که توانسته با امکانات در حد توان خود ام دی اف شبیه به ام دی اف ساخت ایتالیا، اما با همان کیفیت و البته قیمت پایین تر تولید کند. زیبایی، شباهت به نمونه خارجی، قیمت مناسب، تنوع در رنگ و کیفیت در حد مشابه خارجی از مزایای ام دی اف شرکت فرامید است. ابعاد ورق ام دی اف شرکت فرامید ۱۲۲ × ۲۸۰ سانتی متر است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن