ام دی اف سفید پاک چوب

نمایندگی فروش ام دی اف سفید پاک چوب

ام دی اف سفید پاک چوب

گروه صنعتی پاک چوب در سال ۱۳۷۴ و با تلاش و ممارست فراوان کارگاه کوچکی به مساحت ۴۰ متر در محلی اجاره ای در شهر شوش احداث شد. پس از گذشت یک سال تعداد نیروها به ۵ نفر افزایش یافت. به دلیل حجم بالای سفارشات و افزایش میزان تولید این شرکت در سال ۱۳۸۳ اقدام به احداث کارخانه خود در استان خوزستان کرد و با روند صعودی که در این سال ها و کسب افتخارات بدست آمده توانست کارخانه دیگر خود را در استان خراسان راه اندازی و به بهره برداری رساند.

ام دی اف پاک چوب جزو ام دی اف های تولید ملی می باشد و در استان خوزستان، شهر اهواز تولید می شود. این برند از مواد اولیه واناچای و روکش های وارداتی ملامینه تولید می شود. کارخانه پاک چوب علاوه بر تولید ورق ام دی اف سفید، بر تولید انواع ورق هم می پردازد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که توانسته در بحث کیفیت به راحتی با رقبای خود در بازار داخل رقابت کند و جایگاه خود در بازار های داخلی و حتی خارجی و بخش صادرات، تثبیت کند.

نمایندگی فروش ام دی اف سفید پاک چوب در سراسر کشور به صورت خرد و تک ورق برای مشتریان مصرف کننده انجام می شود. البته فروش این محصول به صورت پالت و تریلی هم برای فروشندگان نیز صورت می گیرد. کارخانه پاک چوب نمایندگی فروش ام دی اف سفید در شهر های تهران و مشهد را نیز دارا می باشد. اگر در استان هایی سکونت دارید که کارخانه پاک چوب نمایندگی فروش دارد، حتما از این نمایندگی های معتبر خرید خود را انجام دهید.

مرکز پخش ورق پاک چوب تهران

مرکز پخش ورق پاک چوب تهران سعی بر این دارد که محصولات را در نمونه های متنوع ارائه دهد و از این طریق سود دهی را به حداکثر برساند. مرکز پخش تهران بیشتر خدمات خود را در زمینه پخش ورق پاک چوب به سایر شهرهایی که نمایندگی این برند در آن ها تاسیس نشده را انجام می دهد. فروش ورق پاک چوب در بازار سراسر کشور امکان پذیر است که این امر سبب ایجاد تولیدات بالا برای این کارخانه است. با این وجود، شرکت تولید کننده سعی بر تولید عمده را دارد تا بتواند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. صادرات نیز یکی از راه های فروش است که به نسبت بیشتر از سایر روش های مورد توجه تولید کنندگان قرار می گیرد.

در نهایت اگر شما عزیزان نیز قصد تهیه ام دی اف سفید را دارید، پیشنهاد ما برای شما مصرف کننده گرامی، قبل از خرید، بررسی محصولات کارخانه پاک چوب از لحاظ کیفیت و قیمت با سایر محصولات مشابه چه داخلی و حتی خارجی می باشد، تا بهترین انتخاب داشته باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن