ام دی اف سفید نقطه

ام دی اف سفید چوب تراشه نقطه

چوب تراشه نقطه

ام دی اف سفید چوب تراشه نقطه از نمونه های مرغوب تولید داخل است. کارخانه مربوط به این شرکت در استان سمنان است و ورق ام دی اف مقرون به صرفه تولید می کند.

کارخانه چوب تراشه نقطه تولید کننده انواع ام دی اف های سفید، رنگی، طرح دار، ملامینه و نئوپان است. در اینجا در مورد ام دی اف سفید این مجموعه توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارائه می نماییم. تمامی ام دی اف های سفید چوب تراشه نقطه دارای یک ورق ۲۵ میل MDF هستند که با رنگ پلی اوتان پوشش داده شده است. این محصولات کاملا ضد خش، ضد آب و بدون هیچ گونه تغییر رنگ در مرور زمان می باشد. این MDF ها طراحی داخلی دکوراسیون شما را متحول خواهد کرد. شرکت نام برده تولید و عرضه کننده انواع ام دی اف های سفید (مات و براق) و همچنین تمام زیر مجموعه های MDF مات از جمله: های گلس، فرامید، صابونی، برفی و غیره می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن نازل ترین قیمت ها و بهترین کیفیت جایگاه خوبی در بازار صنعتی ایران دارد.

کارخانه چوب تراشه نقطه

کارخانه تولیدی چوب تراشه نقطه، شرکتی است که توسط یک خانواده تاسیس شده است پس می توان گفت که یک شرکت خانوادگیست. اما با اطمینان می توان اقرار کرد که افرادی که در این صنف فعالیت دارند و همچنین مدیران آن از با سابقه ترین افراد شاغل در این صف هستند. این کارخانه نسل به نسل منتقل شده و هم اکنون چهارمین نسل خانواده در این صنف مشغول فعالیت است. کارخانه چوب تراشه نقطه کار خود را از سال ۱۳۸۶ با خرید یک خط Short Cycle آغاز کرد و در مرور زمان آن را به ۴ خط گسترش داد. همچنین خطوط MDF به خصوص ام دی اف سفید را با ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب را خریداری نمود و در اردیبهشت سال ۹۵ به تولید انبوه رسید.

این شرکت به دلیل داشتن کادر مجرب، پرسنل اداری سخت کوش، جو صمیمی و داشتن دفتر مرکزی یکی از موفق ترین شرکت ها در سطح کشور می باشد. کارخانه چوب تراشه نقطه واقع در استان سمنان و دفتر مرکزی آن واقع در استان تهران، پل چوبی می باشد. این نکته قابل توجه است که این شرکت صنعتی در جهت تامین مواد اولیه ام دی اف های خود از انواع چوب های تازه، نم دار، صنوبر، اکالیپتوس، تبریزی، بید و باغات از قطر ۱۰ به بالا استفاده می کند. از نکته ذکر شده این نتیجه را می گیریم که کارخانه چوب، تراشه، نقطه از نظر کیفیت محصولات در رتبه بالایی قرار دارد.

اهداف شرکت چوب تراشه

لازم به ذکر است که بنیان گذار و مدیر عامل این مجموعه مهندس رجبی می باشد. ایشان طی مصاحبه هایی که شده است ذکر کردند که هدفشان از راه اندازی شرکت به شرح زیر می باشد:

  1. تولید انواع اوراق فشردع چوبی با روکش کاغذ دکوراتیو ملامینه شده باکیفیت بالا و انواع ام دی اف ها خصوصا ام دی اف سفید.
  2. تنوع فراوان طرح و رنگ و محصولات تولیدی.
  3. استفاده از کروم پلیت های مختلف و مد روز دنیا.
  4. قابلیت رقابت با انواع محصولات مشابه. ۵٫ قابل دسترس بودن سریع محصولات برای مشتریان.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن