ام دی اف سفید نقطه

نمایندگی ام دی اف سفید نقطه

نمایندگی ام دی اف

نمایندگی ام دی اف سفید نقطه برای فروش مستقیم تولیدات این شرکت آماده است. جهت خرید به قیمت کارخانه می توانید با مشاوران فروش این بازار در ارتباط باشید.

کارخانه تولید ام دی اف نقطه، از زمان آغاز به کار به صورت تخصصی و رسمی، تمام محصولات خود را در منطقه بومی خود تولید می‌کند. شرکت ام دی اف نقطه به دلیل داشتن کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی در بازار فروش، از رتبه ی خوبی برخوردار است. شرکت نقطه، به دلیل حساسیت خاصی که در قبال تولیدات خود دارد و همیشه هدف اصلی این مجموعه کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده، توانست به راحتی در سطح داخلی چندین نمایندگی را تأسیس کند و این تعدد شعبات و نمایندگی ها، فقط حاکی از کیفیت بالا و رضایت مشتریان از این محصول است.

در پاسخ به این سوال که ام دی اف چیست می توان گفت ام دی اف در واقع نوعی چوب صنعتی یا مهندسی تولید شده از ذرات چوب خرد شده می باشد که با استفاده از چسب و رزین به صورت ورق تحت فشار تولید شده است. اما ام دی اف سفید نیز همان ام دی اف خام است که به دو صورت مات و براق روکش شده است.

کارخانه ام دی اف نقطه با تلاش مستمر و چندین ساله، توانسته به چنین جایگاهی دست یابد و در بازارهای داخلی و خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد و به سرعت چندین نمایندگی را تأسیس کند. با توجه به گفته های بالا، تمام محصولات این شرکت، به صورت بومی تولید می‌شود و این تولیدات به انواع ام دی اف خام با کیفیت استاندارد، ام دی اف ملامینه با بیش از ۳۰۰ رنگ متنوع، ام دی اف لامی گلاس یا همان فوق براق و … طبقه بندی شده است.

ام دی اف سفید براق و های گلاس

ام دی اف سفید از روکش شدن ام دی اف خام حاصل می شود که به دو صورت مات و براق تهیه می شود. گاهی در تمییز ام دی اف سفید با های گلاس دچار خطا می شوند، در حالی که این دو محصول، از نظر مواد اولیه به کار رفته در هنگام تولید با هم متفاوت هستند. از ام دی اف سفید بیشتر برای کابینت آشپزخانه هایی که فضایی کمی دارند، استفاده می شود. دلیل این انتخاب هم فقط صرف رنگ سفید آن است و زیبایی که به محیط آشپزخانه می دهد، با سایر رنگ ها قابل قیاس نیست.

همچنین این شرکت، علاوه بر توجه به کیفیت تولیدات خود، در زمینه طراحی انواع ورق ها و زیبایی آن ها، مطابق با استانداردهای جهانی نیز، دقت لازم را به عمل می آورد. شرکت نقطه، با تولید ورق های طرح دار ام دی اف، دست به تولید انواع رنگها و طرح های فانتزی، طرح چوب، طرح ساده و طرح متالیک، زده است.

ضخامت اولیه ورق ها فشرده، بین ۸ تا ۲۵ میلیمتر است که بعد از روکش و رنگ آمیزی، برای اجرای موارد استفاده از جمله ساخت انواع کابینت های آشپزخانه، میز تلویزیون، میز غذاخوری، بوفه، کتابخانه، سرویس خواب و … مورد استفاده قرار می گیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن