ام دی اف سفید نقطه

فروش ورق ام دی اف سفید نقطه

ورق ام دی اف سفید نقطه

یکی دیگر از مهم ترین محصولات تولید شده توسط شرکت نقطه، ورق های ام دی اف می باشد که در دو نوع سفید براق و سفید مات روکش و تولید می گردد. ام دی اف سفید یا همان ام دی اف بدنه، همان ورق های فشرده چوبی هستند که با روکش سفید ملامینه در بازار به عنوان ام دی اف ملامینه شناخته می شود.

عمده ماده اولیه مصرفی کارخانه نقطه، قطعات چوبی غیرقابل استفاده در صنایع دیگر است که به صورت هیزمی و ضایعات نجاری می باشد. تولیدات این کارخانه نشان می دهد برای تولید یه محصول چوبی، حتما نباید درختی قطع شود، بلکه می توان با خرده چوب بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید کرد. با توجه به گفته ها، این مجموعه بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان خود می رساند. پس می توان گفت، در این سری تولیدات که ممکن است به قصد تولید محیط زیست را تخریب کنند تا فقط محصولی را تولید کنند، بدون آسیب هم می توان با کیفیت ترین محصول را به دست مشتری داد، نتیجه این می شود که همیشه کیفیت در گرو تخصص و دانش است.

کارخانه ام دی اف نقطه با تلاش مستمر و چندین ساله، توانسته به چنین جایگاهی دست یابد و در بازارهای فروش داخلی و خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد و به سرعت چندین نمایندگی را تأسیس کند. با توجه به گفته های بالا، تمام محصولات این شرکت، به صورت بومی تولید می‌شود. به منظور فروش این محصول در بازار، نمایندگی های متعدد در شهر های مختلف کشور تاسیس شده و کار پخش و فروش ورق را به عهده گرفته است.

ام دی اف سفید چوب تراشه

شرکت چوب تراشه نقطه فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت های تولید ام دی اف سفید در کشور می باشد. در مورد شرکت چوب تراشه می توان با اعتماد کامل گفت، صاحبان و کادر فنی این شرکت یکی از باسابقه ترین و با تجربه ترین افراد در حوزه صنعت چوب می باشد. در حال حاضر تولیدات شرکت چوب تراشه شامل ام دی اف خام با کیفیت فرا استاندارد، ام دی اف ملامینه با بیش از ۳۰۰ رنگ در ۱۰ پلیت، ام دی اف سینکرونایز، ام دی اف لامی گلاس یا فوق براق می باشد.

علت تغییر این شرکت با سایر شرکت ها، استفاده از زیباترین رنگ ها و سیلندر های موجود در اروپا بنابر خواست و تقاضای مصرف کنندگان و بازار فروش ایرانی و آگاهی و تسلط و آشنایی کامل با ذائقه مشتری، از نقاط چوب تراشه است. تحویل سریع، تنوع رنگ، کیفیت برتر، از مزیت های استثنایی چوب تراشه می باشد. اگر شما نیز قصد تهیه ام دی اف سفید را دارید، پیشنهاد ما برای شما ام دی اف سفید شرکت چوب تراشه است. چون شما لایق بهترین ها هستید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن