ام دی اف سفید فومنات

شرکت نئوپان و ام دی اف سفید فومنات

نئوپان و ام دی اف سفید

شرکت نئوپان و ام دی اف سفید فومنات با عرضه بهترین نمونه محصولات بازار رقابت بسیار جدی با نمونه های خارجی دارد. قیمت ورق های فومنات ارزان تر نیز می باشد.

مجتمع صنایع سلولزی فومنات، در شهر گیلان، با هدف تقویت و حمایت از تولید ملی، اشتغال زایی در زمینی به مساحت بیش از ۳۰ هکتار احداث کرده است. این مجتمع در راستای تنوع تولیدات و نیاز مصرف کنندگان، خطوط ام دی اف، روکش ملامینه و هایگلاس را در انواع رنگ ها و طرح ها راه اندازی نموده است. تنوع طرح و رنگ محصولات تولیدی این شرکت، در کشور کم نظیر و حاکی از توجه به نیاز مصرف کنندگان است.

یکی دیگر از مهم ترین محصولات تولید شده توسط شرکت فومنات، ورق های ام دی اف می باشد که در دو نوع سفید براق و سفید مات روکش و تولید می گردد. ام دی اف سفید یا همان ام دی اف بدنه، همان ورق های فشرده چوبی هستند که با روکش سفید ملامینه در بازار به عنوان ام دی اف ملامینه شناخته می شود.

نئوپان یا تخته خرده چوب، محصولی است ساخته شده از خرده چوب به همراه رزین یا چسب که این محصول عمدتاً از صنایع بازیافت چوب می باشد. این مجموعه با راه اندازی خطوط تولید جدید نئوپان با ظرفیت تولید ۱۲۰۰ متر مکعب در روز، ظرفیت تولید نئوپان خام به ۶ برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت و مجموع ظرفیت تولید آن به ۱۴۰۰ متر مکعب در روز خواهد رسید.

کیفیت نئوپان فومنات

عمده ماده اولیه مصرفی کارخانه فومنات، قطعات چوبی غیرقابل استفاده در صنایع دیگر است که به صورت هیزمی و ضایعات نجاری می باشد. این حرکت کارخانه، ضمن احترام به طبیعت و محیط زیست و آسیب نرساندن به درختان و جنگل ها قابل تقدیر و ستایش است، بلکه نشان گر این است برای تولید یه محصول چوبی، حتما نباید درختی قطع شود، بلکه می توان با خرده چوب بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید کرد. با توجه به گفته ها، این مجموعه بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان خود می رساند. پس می توان گفت، در این سری تولیدات که ممکن است به قصد تولید محیط زیست را تخریب کنند تا فقط محصولی را تولید کنند، بدون آسیب هم می توان با کیفیت ترین محصول را به دست مشتری داد، نتیجه این می شود که همیشه کیفیت در گرو تخصص و دانش است.

همچنین این شرکت برای سهولت دسترسی شما مشتریان عزیز به محصولات و مقایسه آن با محصولات مشابه هم از نظر کیفیت و هم قیمت، خدمات پاسخ گویی و مشاوره با تیم پشتیبانی را محیا کرده است و اگر شما قصد تهیه چنین محصولاتی را دارید، حتما از این خدمات استفاده کنید تا بهترین انتخاب را بکنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن