ام دی اف سفید آرین سینا

ام دی اف سفید صابونی _ مغز آرین سینا

ام دی اف سفید صابونی

ام دی اف سفید صابونی مغز آرین سینا از پرکاربردترین و پرطرفدارترین ورق ها برای استفاده در کابینت و طراحی آشپزخانه به صورت مدرن است. ام دی اف سفید صابونی مغز آرین سینا دارای قیمت های متفاوتی بوده و کیفیت آن تاثیر مستقیم بر افزایش یا کاهش قیمت محصول دارد.

ام دی اف سفید صابونی مغز آرین سینا موجود در بازار به دلیل براق بودن، لکه پذیر نبودن و سهولت در پاک کردن، مشتری بسیاری دارد. ام دی اف سفید صابونی مغز آرین سینا جز بهترین تولیدات داخل کشور است که قابلیت رقابت با نمونه های مشابه خارجی است. قیمت ام دی اف سفید صابونی مغز آرین سینا با قیمت روز در بازار ایران با نرخ روز معامله می شود. در حال حاضر این ورق پر مصرف در ابعاد گوناگون توسط کارخانه آرین سینا تولید و روانه بازار می شود. در حالت کلی ام دی اف سفید صابونی مغز آرین سینا در ضخامت ۳ میلی متر و ۱۶ میلی متر تولید می شود. که میزان ضخامت و کیفیت ام دی اف، تعیین کننده قیمت این محصول نیز است.

ام دی اف سفید صابونی مغز آرین سینا به وفور برای طراحی و تولید باکس های داخلی کابینت های آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. البته قیمت نوع ام دی اف سفید صابونی مغز آرین سینا ساده با طرح دار متفاوت است که شما بر اساس نحوه بهره برداری از ام می توانید این محصول را با نرخ متغیر تهیه کنید.

کیفیت ام دی اف خام آرین سینا

یکی از مجهزترین و معتبرترین کارخانه های تولید کننده انواع ام دی اف در سطح کشور، کارخانه آرین سینا است. این کارخانه برای تامین مواد اولیه از جمله چوب مورد نیاز برای خط تولید ام دی اف خام از منابع با کیفیت داخلی استفاده می کند. با توجه به اینکه بخش عظیمی از تولیدات کارخانه آرین سینا صرف تولید ام دی اف خام با کیفیت می شود، سالیانه حدود ۴۵ میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور رقم می زند.

یکی از واحد های بسیار مهم کارخانه آرین سینا، واحد کنترل کیفیت است. کلیه نیروهای متخصص و مجرب در بخش تولیدی و کنترل کیفیت ام دی اف خام آرین سینا تلاش می کنند تا نظارت مداوم خود را برای تولید ام دی اف خام با کیفیت انجام دهند.

مغزی ام دی اف خام آرین سینا ساخت خود این کارخانه است که استاندارد ملی در زمینه مقاومت دربرابر خش، استحکام سطح، پیچ خوری سطح، پیچ خوری لبه، مقاومت در برابر رطوبت و مقدار استاندارد ماده فرمالدئید را دارا است. اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه ام دی اف با کیفیت را دارید، پیشنهاد ما برای شما محصولات کارخانه آرین سینا است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن