ام دی اف سفید

آدرس بازار ام دی اف سفید اردبیل

ام دی اف اردبیل

آدرس بازار ام دی اف سفید اردبیل مشخص شد. جهت خرید انواع ورق ام دی اف سفید ارزان قیمت در استان اردبیل می توانید وارد این سایت شده و ثبت سفارش کنید.

بزرگترین مرکز فروش و پخش ام دی اف سفید در استان اردبیل که در سراسر کشور نمایندگی جهت فروش محصولات خود را دارد، متعلق به کارخانه آرتا که در شهرستان نمین مشغول به تولید ام دی اف سفید است. یکی از بهترین ام دی اف سفید تولید شده در کارخانه های اردبیل با نام تجاری آرتاپان شناخته می شود که خود از زیر مجموعه شرکت معتبر به نام آرتا است.

شرکت ام دی اف آرتا

کارخانه ام دی اف سفید آرتا نیز همچون همه کارخانه ها، محصولات خود را از طریق عاملین و نمایندگی های فروش به بازار عرضه می کند. برخی از استان ها دارای نمایندگی فروش محصولات آرتا هستند و برخی دیگر هنوز آدرس دقیقی از نمایندگی ندارند و یا کلا هیچ عامل فروشی ندارند که محصولات را از طریق عاملین فروش خریداری می کنند. در اصل یک مرکز پخش و توزیع مستقل برای محصولات آرتا وجود ندارد و برای تهیه محصولات آرتا نیازمند مراجعه به آدرس واحد های دپوی محصول است.

اما در حالت کلی برای بازار ام دی اف سفید اردبیل اگر بخواهیم مرکز و آدرس ارائه کنیم. می توانیم به شهرک صنعتی شماره ۱ اردبیل اشاره کنیم. در واقع این شهرک بیش از هر صنعت دیگری، مربوط به حوزه ام دی اف و چوب و صنعت سلولزی است. شرکت های مختلفی از انواع چوب فروشی ها و نیز نمایندگی های کارخانه های متنوع در این بخش فعال هستند.

کارخانه های ام دی اف استان اردبیل

در استان اردبیل علاوه بر کارخانه آرتا که در شهرستان نمین قرار دارد، کارخانه تولید صنایع چوبی و ام دی اف مشغول فعالیت هستند. مورد اول کارخانه آرتا ملامینه است که در زمینه روکش ام دی اف فعالیت دارد‌. به عبارتی ام دی اف خام را از شرکت های ایرانی مانند آرین سینا خریداری می کند. همچنین از تولیدات خارج کشور نیز بهره مند می شوند. و این ام دی اف خام را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا روکش می کنند و آماده فروش می نمایند. این کارخانه در استان اردبیل مابین جاده اردبیل به سمت سرعین احداث شده و مشغول به تولید است.

مورد دوم کارخانه آریا چوب ساوالان است که این مجموعه هم در زمینه روکش ام دی اف خام مشغول است. آدرس این کارخانه بالاتر از پلیس راه اربیل به سمت نمین قرار دارد. علاوه بر دو کارخانه تولید ام دی اف در اردبیل، کارخانه زرین چوب در حوزه تولید روکش اچ دی اف برای درب منازل مسکونی مشغول به فعالیت است. هرچند این کارخانه در زمینه تولید ام دی اف فعالیت ندارد.

و در نهایت یکی از قدیمی‌ ترین کارخانه های استان اردبیل که در خلخال مشغول به فعالیت است و در تولید نئوپان یکی از بهترین ها است که از صفر تا صد تولید را خود این کارخانه انجام می هد، کارخانه نئوپان خلخال نام دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن