ام دی اف سفید

اندازه ورق ام دی اف سفید

اندازه ام دی اف

اندازه ورق ام دی اف سفید چند در چند است. سایز استاندارد ۱۸۳ × ۳۶۶ می تواند تغییر یابد؟ تفاوت ورق های ام دی اف بر چه اساس تقسیم بندی می شود.

ام دی اف دارای تنوع بالایی است. امروزه می توان انواع مختلف ورق ام دی اف خام، ورق ام دی اف سفید، انواع تخته های فشرده سه لایی یا تک لایی، تخته های نازک یا ضخیم در اندازه مختلف که توسط روکش های سفید به ورق ام دی اف سفید تبدیل شده است و در برابر حرارت، رطوبت، انواع قارچ و … مقاوم هستند، در بازارهای جهانی یافت.

ورق ام دی اف سفید به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد در میان سایر محصولات مشابه برتر است و باعث استقبال بیشتر مشتریان از ورق ام دی اف سفید شده است. ورق ام دی اف سفید به دلیل ساخت یکنواخت و یکدستی که دارد به راحتی قابل برش و ابزار کاری است بدون اینکه اتلاف و خرابی حاصل آید و هزینه اضافی تقبل شود.

ورق ام دی اف سفید پس از تولید، در اندازه های مختلف برش داده می شود و در نهایت بسته بندی می شود. اندازه ورق سفید به طور معمول بین  ۱۸۳ × ۴۱۰، ۱۸۳ × ۳۶۶، ۱۸۳ × ۲۴۴، ۱۲۲ × ۲۴۴ سانتی متر است. البته اندازه ورق ام دی اف سفید وارداتی ۲۰۷ × ۲۸۸ سانتی متر است. ضخامت معمول نیز ۳، ۵، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۵، ۳۲، ۳۵ میلی متر است که هر کدام از این ورق های ام دی اف سفید ر اندازه های مختلف و کاربردی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است برخی تولید کنندگان ورق های ام دی اف سفید از یکسری استاندارد های جهت تولید تبعیت نمی کنند و اکثر کارخانه ها از این اندازه پیروی می کنند.

ابعاد ورق ام دی اف استاندارد

ام دی اف بسته به نوع ام دی اف خام، ام دی اف سفید و انواع ورق ام دی اف و نیز دستگاه پرس (پرس کاغذ و مواد آغشته بر روی ورق ام دی اف) می تواند متغیر باشد. با توجه به مطالب بدست آمده می توان گفت ابعاد ورق ام دی اف استاندارد که به شرح زیر است:

  • ۱۸۳ × ۴۱۰ سانتی متر
  • ۱۸۳ × ۳۶۶ سانتی متر
  • ۱۲۲ × ۲۴۴ سانتی متر
  • ۱۸۳ × ۲۴۴ سانتی متر

استاندارد ترین ابعاد ورق ام دی اف این ترتیب است. در کنار این ابعاد، معمول ترین ابعاد نیز ۱۲۲ × ۱۸۳ سانتی متر و ۱۸۳ × ۱۸۳ سانتی متر است. همچنین ورق ام دی اف در این ابعاد، در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم هستند. رایج ترین ضخامت هم بین ۳ تا ۳۸ میلی متر است. شاید جالب باشد که پر طرفدارترین ابعاد، ورق ام دی اف ۱۸۳ × ۳۶۶ سانتی متر است. این ابعاد مختلف، کاربرد های متفاوت دارند. این ابعاد ورق ام دی اف استاندارد در ایران و یا حتی خارج از ایران است و ممکن است ابعاد مختلف نیز وجود داشته باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن