ام دی اف سفید آرین سینا

شرکت تولید ام دی اف سفید ارین سینا

شرکت ام دی اف ارین سینا

شرکت تولید ام دی اف سفید ارین سینا برای سال ۱۳۹۹ جدیدترین برنامه های فروش خود را اعلام کرد. برای خرید مستقیم وارد بخش بازرگانی این بازار شوید.

سینا ام دی اف نام برند تجاری محصولات شرکت ارین سینا بوده و به عنوان اولین واحد تولید کننده محصولات سلولزی در ایران با تکنولوژی برتر و روز دنیا محسوب می گردد. ظرفیت تولید این واحد بیش از ۱۲۰.۰۰۰ متر مکعب در سال است. ماشین آلات مورد استفاده جهت تولید ام دی اف سفید عموماً ساخت کشور های آلمان و ایتالیا می باشد.

ام دی اف سفید ارین سینا بیشتر در طرح چوب تولید و به بازار عرضه می شود. اکثر ورق های این برند با طرح های اختصاصی خود شرکت تولید می شود و به دلیل داشتن قیمت مناسب، ورق های سفید این کارخانه، در ایران بسیار پر فروش هستند. علاوه بر استفاده در ایران، صادرات این محصولات به برخی از کشورهای همسایه نیز انجام می شود. کشورهایی چون عراق، کویت، آذربایجان، افغانستان و پاکستان مقصد صادرات هستند. تنوع رنگی و قیمت پایین از نقاط قوت ورق های ام دی اف سفید ارین سینا است.

کنترل کیفیت یکی از اصلی ترین واحد های تحت مدیریت این شرکت می باشد و با هدف برقراری و حفظ تضمین کیفیت یکنواخت در تولید و ارائه محصولاتی با ویژگی های مطلوب و همچنین به منظور حفظ موقعیت تولیدات در بازار مصرف و امکان رقابت آنها با فرآورده های مشابه فعالیت می نماید. در طراحی و خط تولید شرکت ارین سینا، اهداف مورد نظر جهت انتخاب مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات، نیروی کار متخصص، به صورتی که این هدف به عنوان هدف اصلی کارخانه در قبال کنترل کیفیت و ویژگی محصول مشخص گردد.

کارخانه ارین سینا کجاست؟

کارخانه ارین سینا واقع در شهر ساری استان مازندران بنا شده و در تاریخ ۱۳۸۶ توسط وزیر محترم کار و امور اجتماعی وقت افتتاح گردید. کارخانه ارین سینا، یکی از بزرگترین کارخانه های شمال کشور است. این کارخانه در زمینه تولید انواع ورق های ام دی اف خام، و سفید و روکش شده فعالیت می کند. محصولات این کارخانه تولید ام دی اف خام در ابعاد ۱۸۳ × ۳۶۶ سانتیمتر، با ضخامت ۱۶ میلیمتر و ام دی اف روکش شده در همین ابعاد و طرح مختلف می باشد.

کارخانه ارین سینا جهت رفاه حال مشتریان و خریداران خود، سفارشات خرید انواع ام دی اف از کمپانی بزرگ سینا را می توانید در شرکت ثبت نمایید. این شرکت انواع ورق ام دی اف ارین سینا با قیمت کارخانه و با بهترین کیفیت تامین و ارسال خواهد کرد. برای ثبت سفارش هیچ گونه محدودیتی در رنگ و حجم و نوع وجود ندارد. برای کسب اطلاعات کافی درباره نحوه ثبت سفارش، زمان بندی ارسال و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن