ام دی اف سفید گلستان

ام دی اف سفید کیمیا چوب گلستان

ام دی اف سفید گلستان

ام دی اف سفید کیمیا چوب گلستان از برندهای برتر تولید کننده در ایران است. این محصول توسط کارخانه گلستان واقع در گرگان تولید و روانه بازار می شود.

گروه صنعتی کیمیا چوب گلستان با هدف تولید فرآورده‌ های چوبی، در سال ۱۳۵۹ شکل گرفته است و به مرور زمان و با پیشرفت علم و فناوری، هم اکنون در تولید انواع ورق های فشرده اعم از ام ی اف، اچ دی اف، یکی از سردمداران این صنعت شناخته شده است. البته با تکیه بر توان تخصصی کارشناسان داخلی و استفاده از ماشین آلات خط تولید که ساخت کشور آلمان و ایتالیا است، کیفیت محصولات تولیدی این شرکت را بالا برده است، به خصوص در زمینه‌ ی تولید ام دی اف سفید یا ام دی اف بدنه، در مدل های ام دی اف صابونی مات و صابونی براق، تولید می شود.

به طور مختصر ام دی اف نوعی چوب صنعتی تولید شده از ذرات چوب خرد شده می باشد که با استفاده از چسب، واکس و رزین به صورت ورق تحت فشار و حرارت تولید شده است. ام دی اف برخلاف نئوپان و فیبر و چند لایی از ذرات الیاف چوب تولید می گردد در حالی که نئوپان، فیبر و چند لایی از رشته های چوب و چسب تحت فشار و حرارت تولید می گردد.

مشخصات ورق سفید ام دی اف

ام دی اف سفید، در واقع همان ام دی اف خام است که روکش می شود. این روکش در دو نوع مات و براق تهیه می شود. هدف از تولید این محصول، بیشتر به عنوان مصالح تزیینی و دکوراسیون داخلی منازل است، به خصوص خانه هایی که متراژ پایینی دارند. به دلیل رنگ سفید آن و جذابیتی که به طراحی داخلی منزل می بخشد، مورد استقبال اغلب مشتریان است.

امروزه طراحی داخلی منزل به عنوان یک صنعت شناخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت رنگ سفید در طراحی کابینت آشپزخانه، در کنار احساس آرامشی که می تواند ایجاد کند، فضای داخل منزل را دلبازتر نشان می دهد و اگر آشپزخانه کوچکی دارید، حتما این رنگ را در اولویت انتخاب قرار دهید. ورق ام دی اف کیمیا چوب گلستان، در انواع سفید مات و براق روکش می شود. البته MDF مات نیز مانند ام دی اف براق، بازتاب نور خاص خود را دارد. اگرچه، مواد اولیه ی های گلاس هم، ام دی اف خام است اما لایه به کار رفته در هایگلاس، با لایه به کار رفته در MDF براق متفاوت است.

ورق های تولیدی این شرکت قابل تنظیم به طول دلخواه و عرض ۱۸۳ × ۲۱۰ سانتی متر و ضخامت ۳ تا ۳۵ میلیمتر قابل تغییر است که بنابر تقاضای بازار تولید و عرضه می ‌گردد. اما جامع ‌ترین هدف شرکت صنایع کیمیا چوب گلستان، عرضه محصولات با مرغوبیت و کیفیت عالی و متمایز با سایر محصولات مشابه داخلی و خارجی، در کنار قیمت مناسب و در نهایت جلب رضایت مشتریان می ‌باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن