ام دی اف سفید فومنات

قیمت ورق ام دی اف سفید فومنات

قیمت ورق ام دی اف سفید

امروزه ام دی اف سفید از سری ورق ام دی اف های عالی است که در بین مردم از استقبال بالایی برخوردار است. شما برای اطلاع پیدا کردن از قیمت ورق ام دی اف سفید فومنات می توانید از سایت های مختلفی که در زمینه خرید و فروش ورق ام دی اف سفید فومنات مشغول فعالیت هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند، استفاده کنید و یا می توانید به نمایندگی های رسمی ورق ام دی اف سفید فومنات که در سراسر کشور وجود دارد مراجعه کنید و تمام سوالات خود را در مورد قیمت خرید و فروش ورق ام دی اف سفید فومنات بپرسید.

نمایندگی های فروش ورق ام دی اف سفید فومنات برای راهنمایی بیشتر در زمینه قیمت، کیفیت، طرح و رنگ اقدام به ارائه کاتالوگ ام دی اف سفید فومنات می نماید. عرضه انواع ورق ام دی اف سفید فومنات با قیمت مناسب و بهترین کیفیت در شهر های مختلف کشور صورت می گیرد.

قیمت انواع ورق ام دی اف سفید

یکی از عوامل موثر در قیمت ورق ام دی اف سفید فومنات، نوسانات ارزی و تغییر قیمت مواد اولیه است که گاهی قیمت ورق را به صورت هفتگی و ماهانه متغیر می کند.

در این جا به ارائه مختصر قیمت انواع ورق ام دی اف سفید در طرح و مدل های متنوع و با کابردهای گوناگون می پردازیم:

ام دی اف سفید برفی: ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

ام دی اف سفید صابونی: ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

ام دی اف سفید برجسته؛ ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ام دی اف سینکرونایز: ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ام دی اف تیمبرلند: ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ام دی اف سفید مات: ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

ام دی اف سفید براق: ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ام دی اف سفید یخچالی: ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

ارزانی نشان از بی کیفیتی نیست

همواره در عرف جامعه و میان مصرف کنندگان این گونه جا افتاده است که اغلب اجناس بی کیفیت، قطعا قیمت ارزان و پایینی دارند. معمولا این اجناس ارزان قیمت، از مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیتی تولید شده اند‌. در صورتی که گاهی به دلیل اینکه صفر تا صد یک محصول با مواد اولیه داخلی و در کارخانه های داخلی تولید می شوند، قیمت بسیار ارزانی نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی دارند. پس هر ارزانی نشان از بی کیفیتی نیست.

گروه تولیدی صنعتی فومنات، یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ورق ام دی اف در کشور است که با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کیفیت محصولات ارزان قیمت اما با کیفیتی را تولید کرده و روانه بازار می کنند. با مثال زدن محصولات کارخانه فومنات این سخن باطل می شود که هر ارزانی نشان از بی کیفیتی نیست. بلکه توسط کارخانه های داخلی و توسط متخصصان ایرانی تولید شده و هزینه اضافی جهت واردات برای آن پرداخت نشده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن